لاستیک کره ای در سطح جهانی شناخته شده می باشد چون کشور کرۀ جنوبی در صنعت لاستیک سازی همچنان پیشتاز است. برخی از شرکت های خودرو سازی در سطح جهان از  لاستیک کره ای ، به عنوان لاستیک فابریک اتومبیل های تولید شدۀ خود استفاده می نمایند. از این رو هنگام تعویض لاستیک های خودرو، رانندگان مجدداً خواستار خرید لاستیک کره ای هستند.

مهمترین ویژگی های لاستیک کره ای

مدل های متنوعی از تایر ماشین در سطح بازار عرضه می شوند چون تولید کنندگان تایر، بر اساس مشخصات فنی خودروها و همچنین شرایط آب و هوایی مختلف، توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک گردند. فروشگاه همپا در لیست محصولات خود، موفق به فروش لاستیک کره ای در برندهای مختلف گردیده اند.

جهت خرید لاستیک کره ای، تایرهای اتومبیل مورد نیاز خود را می توانید از میان برندهای لاستیک هانکوک، لاستیک کومهو، لاستیک نکسن، لاستیک رودستون، لاستیک لوفن و لاستیک جی پلانت انتخاب نمائید. تمایز قابل توجه این نوع لاستیک خودرو، در قابلیت های آنها می باشد. به عبارتی با در نظر گرفتن مدل اتومبیل و مشخصات فنی که آن دارد، می توانید مناسب ترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید.

تغییرات شرایط آب و هوایی منطقه بر روی انتخاب لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشد و بنابراین رانندگان بایستی توجه ویژه نسبت به این مسئله داشته باشند. با این تفاسیر به سهولت می توانید نسبت به  خرید لاستیک ژاپنی و لاستیک کره ای زمستانی، تابستانی و تمام فصل اقدام نمائید. در صورت عدم توجه به نکات این چنینی، رانندگان نمی توانند تجربۀ خوبی از رانندگی داشته باشند چون لاستیک نامناسب سطح چسبندگی لازم با سطح جاده را نمی تواند برقرار نمایند.

در نتیجه سرعت ترمزگیری و شتاب گیری اتومبیل را تحت تأثیر خود قرار می دهد. با توجه به موارد مذکور، از میان لیست لاستیک های کره ای که توسط فروشگاه اینترنتی هم پا عرضه می شوند، در نهایت می توانید مناسب ترین لاستیک را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()