لاستیک دانلوپ از برندهای معتبری است که برای علاقه مندان به مسابقات فرمول یک و رالی شناخته شده می باشد. شرکت لاستیک سازی دنلوپ در انگلیس فعالیت خود را آغاز نمود و توانست فعالیت خود را در کشورهای مطرح دیگری گسترش دهند و بدین ترتیب آوازۀ محصولات خود را در سطح جهانی گسترش دهد. فروش لاستیک دانلوپ در مدل های مختلفی صورت می پذیرد چون بر اساس مشخصات فنی خودروهای مختلف، مرکز توسعه و تحقیقات تلاش می کنند بر اساس جداول استاندارد شاخص های معین، اقدام به تولید انواع لاستیک دانلوپ نمایند. در همین راستا هنگام مراجعه به فروشگاه همپا، می توانید شاهد عرضۀ لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت باشید.

خرید لاستیک دانلوپ با شاخص های استاندارد

لازم به ذکر است که عوامل متعددی بر روی انتخاب نوع لاستیک دنلوپ مؤثر است که آگاهی داشتن نسبت به آنها برای شما حائز اهمیت خواهد بود. بدیهی است که با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل، در نهایت تجربۀ متفاوتی از رانندگی کردن را ثبت نمائید. از گذشته تا کنون، همواره به رانندگان توصیه می شود که هنگام خرید لاستیک دانلوپ و هر برند دیگری، بایستی مشخصات فنی آن را بررسی نموده سپس انتخاب خود را انجام دهند.

برای اثبات کیفیت لاستیک دانلوپ می توان به رضایت مندی مشتریان اشاره نمود که باعث گردیده همچنان کمپانی دنلوپ به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهند. اگر در پی تعویض لاستیک های خودرو هستید، عمدتاً توصیۀ فروشنگان بر خرید لاستیک دانلوپ رادیال می باشد که مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند.

قطعاً از این موضوع مهم مطلع هستید که همواره صنعت لاستیک سازی در حال پیشرفت است و بدین ترتیب توانسته اند بر حسب نیاز شرکت های خودروسازی، انواع لاستیک سواری و غیر سواری را تولید و در دسترس آنها قرار دهند. اگر خواستار خرید لاستیک گودیر و لاستیک دانلوپ چهار فصل هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

 فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()