لاستیک نکسن از برندهای نام آشنا در صنعت لاستیک سازی محسوب می گردد. شرکت نکسن در طول فعالیت حرفه ای خود توانست با بهره گیری از متخصصین مجرب و همچنین مواد اولیۀ مرغوب، محصولاتی با کیفیت تولید و در دسترس شرکت های خودروسازی و عموم مشتریان در سراسر کشور قرار دهند. این کمپانی معتبر، فعالیت حرفه ای خود را در سال 1942 آغاز نموده است. در صورت تمایل به خرید لاستیک نکسن، شما بایستی بررسی دقیق نسبت به مشخصات فنی محصول مورد نظر داشته باشید. در همین راستا، فروشگاه همپا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته اند دسترسی خریداران را به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه افزایش دهند.

خرید لاستیک نکسن چهار فصل اورجینال

لاستیک نکسن یکی از پرفروش ترین تایرهای کره ای است که نسبت به قیمتی که دارد، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های شاخص لاستیک های نکسن به کیفیت بالای آنها اشاره نمود که امکان تعویض کوتاه مدت لاستیک ها را برای رانندگان فراهم می آورد. انتخاب نوع لاستیک برای اتومبیل حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی یک سری فاکتورهای مهم دارد که در ادامۀ متن دقیق بدان می پردازیم.

در واقع شرایط محیطی که ممکن است موجب لغزنده شدن سطح جاده و یا افزایش دمای آسفالت گردد. در این صورت بایستی در انتخاب لاستیک نکسن، به فاکتورهای مهم این چنینی توجه داشته باشید. به عنوان مثال طرح گل دیوارۀ خارجی لاستیک، میزان پراکندگی اج های تایر و همچنین شاخص حداکثر توان تحمل دمای بالا برای رانندگان در خرید لاستیک نکسن رادیال مؤثر می باشد. خرید لاستیک دانلوپ را از سایت با کیفیت بالا انجام دهید.

کلیۀ موارد مذکور منجمله کیفیت مواد اولیه، سال تولید و همچنین نرخ روز ارز بر روی قیمت لاستیک نکسن و هر برند خارجی وارداتی تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب با مشاهدۀ مشخصات فنی لاستیک های نکسن در فروشگاه اینترنتی هم پا، راحت تر می توانید انتخاب خود را نهایی نمائید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()