لاستیک گودیر از برندهای معتبری است که کمپانی آن فعالیت حرفه ای خود را در سال 1989 در شهر اوهایو ایالات متحده آمریکا آغاز نمود و توانستند پس از تجزیه و تحلیل بازار، مدل های متنوعی از لاستیک خودرو را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. تولید لاستیک گودیر و هر برند دیگری بر مبنای عوامل مختلفی صورت می پذیرد که کسب اطلاعات مکفی در آن رابطه، به شما کمک می کند که بتوانید محصول با کیفیتی را انتخاب و خریداری نمائید. فروشگاه همپا در طول فعالیت حرفه ای، توانسته در لیست محصولات خود، انواع لاستیک گودیر را گنجانده و امکان سفارش دهی آن را برای مشتریان فراهم نماید.

خرید لاستیک گودیر تمام فصل

شاخص های متعددی در انتخاب مدل لاستیک گودیر دخیل می باشد که رانندگان بایستی با در نظر گرفتن آنها، راحت تر انتخاب خود را انجام دهند. شرکت گودیر نیز در میان رقبای تجاری خود، دارای نامی پرآوازه می باشد که توانسته اند با بهره گیری از متخصصین و افراد برجسته، محصولاتی متنوع تولید و روانۀ بازار نمایند. این کمپانی معتبر توانسته در لیست محصولات خود، کارنامۀ درخشانی در خصوص تولید انواع لاستیک گودیر رادیال ثبت نماید.

بدین ترتیب اگر مالکین خودروهای مختلف بر اساس مدل اتومبیل و شرایط محیطی از نظر آب و هوا، می توانند مناسب ترین لاستیک گودیر چهار فصل، زمستانی و یا تابستانی را خریداری نمایند. شرکت گودیر به عنوان یکی از کمپانی های فعال در زمینۀ تولید تایرهای ماشین، با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا، موفق به تولید انواع لاستیک برای ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین گردند. هم اکنون مالکین خودرو، متناسب با نیازی که دارند، از میان مدل های متنوع لاستیک گودیر، بدون تردید، لاستیک مناسبی را تهیه نمایند. جهت بررسی دقیق و در نهایت سفارش خرید لاستیک ماشین گودیر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا اقدام نمائید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()