لاستیک ماشین را می توانید در سطح بازار تهیه نمائید. عرضۀ لاستیک ماشین با برند و مشخصات فنی متفاوت صورت می پذیرد. در ادامۀ مقاله شما را با اجزای اصلی لاستیک ماشین و مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن آشنا می سازیم. در صنعت لاستیک سازی شاهد تولید تایر ماشین در 8 مدل رایج هستیم که رانندگان با کسب اطلاعات تخصصی در این رابطه می توانند انتخاب خود را انجام دهند. چندین سال از شروع فعالیت فروشگاه همپا در زمینۀ فروش لاستیک ماشین می گذرد که توانسته اند با بررسی نیاز مشتریان و مدل های مختلف اتومبیل، برندهای متنوعی را تأمین نموده و به آنان پیشنهاد دهند.

متریال تشکیل دهندۀ لاستیک ماشین

لاستیک ماشین با متریال متفاوتی همچون کائوچو، دوده، نخ یا سیم، مواد شیمیایی و ... ساخته می شوند. البته شرکت های لاستیک سازی با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند. لاستیک ماشین با ساختار بایاس و رادیال تولید و به بازار عرضه می شوند. متناسب با مدل اتومبیل، می توانید مدل لاستیک ماشین را انتخاب نمائید. ضمن آنکه شرایط محیطی نیز در انتخاب شما مؤثر می باشد. فروش لاستیک دانلوپ به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

از ویژگی های بارز لاستیک رادیال ماشین می توان به کاهش مصرف سوخت خودرو، حفظ پایداری حرکت خودرو، ارتقاء سطح کیفیت رانندگی، افزایش دوام و طول عمر تایر، بهبود و تسریع مدت زمان شتاب گیری و ترمزگیری خودرو و مقاومت در برابر پنچری اشاره نمود. از دیگر مشخصه های این نوع لاستیک ماشین می توان به دوام بالای دیوارۀ خارجی تایر اشاره کرد.

نسل جدید لاستیک های ماشین دارای طوقه ای است که متشکل از قطعات گودی پشت، پاشنه و پنجه می باشد. قیمت لاستیک ماشین بر مبنای فاکتوهایی همچون نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن و مشخصات فنی آن تعیین می گردد. جهت تهیۀ لاستیک ماشین مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و با مشاهده و بررسی مشخصات فنی برندهای مختلف، خرید خود را همراه با گارانتی معتبر انجام دهید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()