رینگ اسپرت متقاضی زیادی در بین جوانان دارد. متریال اصلی تشکیل دهندۀ این نوع رینگ از آلیاژ آلومینیوم و دیگر عناصر فلزی است که باعث افزایش مقاومت بالای آن شده است. علت استقبال از انتخاب و خرید رینگ اسپرت، تنوع در سبک طراحی آنها می باشد. از این رو خیلی از افراد جهت خرید این نوع رینگ و تیونینگ نمودن اتومبیل خود هزینۀ بسیاری می نمایند ولی از این نکتۀ مهم آگاه نمی باشند که انتخاب رینگ اسپرت  تنها به دلیل زیبایی آن صورت نمی گیرد بلکه تأثیر مستقیم بر روی عملکرد لاستیک های خودرو خواهد داشت. جهت بررسی بیشتر و مشاهدۀ طرح های پرفروش رینگ اسپرت می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

خرید آنلاین رینگ اسپرت

این مجموعه در طول فعالیت حرفه ای خود، مفتخر به عرضۀ انواع رینگ اسپرت و لاستیک خودرو هستند. در نتیجه راهنمای بهتری در زمینۀ معرفی ویژگی های مثبت و منفی رینگ های اسپرت هستند. عمدۀ کاربرد رینگ اسپرت برای تیونینگ نمودن خودرو و آماده سازی آن برای مسابقات رالی می باشد. به عبارتی با استفاده از رینگ اسپرت می توانید بازدهی و کنترل اتومبیل را برای راننده تسهیل نمائید.

لازم به ذکر است که انتخاب رینگ های اسپرت برای خودروهایی که بیشتر تردد در سطح شهر را دارند، گزینۀ مناسبی محسوب نمی گردد چون با تیونینگ نمودن اتومبیل، ارتفاع آن کاهش یافته و در نتیجه هنگام عبور از سطوح دست انداز، صدمات جدی به قسمت های زیرین خودرو وارد می کند. دلایل متعددی از نظر فنی وجود دارد که افراد در صدد برای خرید رینگ اسپرت هستند.

به عنوان مثال کاربرد رینگ اسپرت برای خودروهای مسابقه، باعث تسریع عملکرد و کنترل پذیری فرمان خودرو در سرعت های بالا و تسهیل چرخش اتومبیل از پیچ ها می گردد. با این تفاسیر جهت کسب اطلاعات تخصصی دیگر و در نهایت انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ و سایر لاستیک ها و رینگ اسپرت می توانید به  فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()