لاستیک پراید را با برندهای متفاوت می توانید تهیه نمائید. جهت انتخاب تایرهای پراید، توصیه ما بر این است که نگاه کلی به مشخصات فنی اتومبیل داشته باشید و منطبق بر مشخصات فنی لاستیک فابریک آن خرید خود را انجام دهید. اگر در پی خرید  لاستیک پراید هستید، در میان موجود در بازار به سهولت قادر به انتخاب تایرهای اورجینال و با کیفیت خواهید بود. امروزه شاهد فروش مدل و برندهای مختلفی از لاستیک در سطح بازار هستیم که باعث گردیده تا افرادی که به دنبال خرید تایرهای خودرو هستند، راحت تر بتوانند انتخاب خود را انجام دهند. فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از معتبرترین مراکز عرضه کنندۀ لاستیک خودرو به شمار می روند که توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش لاستیک پراید با برندهای ایرانی و خارجی گردند.

خرید لاستیک پراید با برندهای معتبر

انتخاب لاستیک های کره ای، چینی و همچنین ایرانی از گزینه های پیشنهادی است که رانندگان برای خرید لاستیک پراید به آن فکر می کنند. بنابراین با توجه به نوسانات بازار که باعث تغییر قیمت لاستیک های خودرو در سطح بازار شده است، نمی توان قیمت لاستیک پراید را ثابت انگاشت. ضمن آنکه قیمت لاستیک پراید بر مبنای برند و مشخصات فنی آنها تعیین می گردد که البته سال تولید تایر نیز به نوبۀ خود فاکتور تأثیرگذاری محسوب می گردد. خرید لاستیک دانلوپ را در مدل های مختلف انجام دهید.

هم اکنون با مراجعه به مراکز عرضۀ لاستیک می توانید مناسب ترین تایرها را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. جهت خرید لاستیک پراید، می توانید از میان مدل های متنوعی از لاستیک های رادیال کومهو، نکسن، هانکوک، پیرلی، میشلن، ایران تایر، یزد تایر، بارز و ... انتخاب نمائید. در حال حاضر شرایط برای انتخاب و خرید آنلاین لاستیک پراید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک برای شما فراهم می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()