فروش لاستیک بخشی از بازار فروش تجهیزات خودرو را به خود اختصاص می دهد. تایر از اجزای مهم، کاربردی و مصرفی خودرو به شمار می رود و به همین دلیل شاهد فروش گستردۀ لاستیک اتومبیل در سطح بازار جهانی هستیم. هم اکنون در بازار ایران نیز برخی از افراد در حوزۀ  فروش لاستیک سرمایه گذاری خود را انجام داده اند و بدین ترتیب امکان خرید انواع لاستیک خارجی و داخلی را برای رانندگان فراهم نموده اند.

فروش لاستیک خارجی و ایرانی

چند سال اخیر شاهد چالش های فراوانی در بازار فروش لاستیک هستیم چون متأسفانه در این کسب و کار نیز برخی از افراد اقدام به عرضۀ لاستیک های بی کیفیت، تاریخ گذشته و غیر اورجینال نموده اند و بدین ترتیب برای افراد، خرید تایر مشکل شده است. دانستن اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی تایرهای خودرو برای عموم رانندگان لازم و ضروری است چون همانطور که می دانید در برخی از مواقع باید لاستیک های اتومبیل خود را تعویض نمائید.

از این رو در میان فروش لاستیک در برند و مدل های متفاوت، رانندگان مبتدی و افرادی که تا کنون تجربۀ خرید لاستیک ندارند، نمی توانند به سهولت تایرهای اورجینال و با کیفیتی را خریداری نمایند. بنابراین گردآوری این مقاله، به منظور افزایش سطح آگاهی شما نسبت به چگونگی تشخیص و شناسایی لاستیک های اورجینال متناسب با مدل اتومبیلتان صورت گرفته است.

فروش لاستیک در دسته بندی لاستیک خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین صورت می پذیرد. ضمن آنکه شاهد فروش لاستیک برای موتورسیکلت و دوچرخه نیز در سطح بازار هستیم که البته خارج از موضوع مقالۀ این هفتۀ ما می باشد. به طور کلی اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد  خرید لاستیک  نو برای اتومبیل خود را دارید و قدرت شناسایی لاستیک اورجینال را ندارید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک داشته باشید و پس از مشورت با کارشناسان فروش مجموعه، نسبت به خرید لاستیک تصمیم بگیرید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()