لاستیک دانلوپ از دیگر تایرهای خارجی است که امروزه خیلی از افراد خواستار خرید آن هستند. شرکت لاستیک سازی دنلوپ با توجه به تکنیک و فناوری روز دنیا، شرایط را برای طراحی و تولید لاستیک در مدل های متنوع فراهم آورد. به عبارتی امکان خرید لاستیک دانلوپ برای خودروهای سواری، باری، کامیون، اتوبوس، ماشین آلات سنگین و صنعتی فراهم می باشد. در نتیجه هنگام خرید  لاستیک دانلوپ  بایستی توجه لازم در خصوص بررسی مشخصات فنی آن ها داشته باشید. فروشگاه تایر ایرانیان در طول فعالیت حرفه ای که در زمینۀ تأمین و فروش لاستیک های خروجی کسب نموده اند، همواره با عرضۀ لاستیک های اورجینال توانسته اند در میان رقبای تجاری خود سربلند باشند.

خرید اینترنتی لاستیک سواری دانلوپ

اگر خواستار خرید لاستیک نانکن و لاستیک دنلوپ سواری در بازار ایران هستید، از مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه، با قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر می توانید تهیه نمائید. با گذشت سال های متوالی تا کنون، همچنان خیلی از رانندگان به دنبال خرید لاستیک نانکن و لاستیک دانلوپ برای خودروهای شاسی بلند و کراس اور می باشند. اگر مالک خودرو باشید، قطعاً از اهمیت انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل آگاه هستید.

چرا که نوع لاستیک بر روی حداکثر سرعت خودرو، مدت زمان ترمزگیری اتومبیل در سطوح خیس و همچنین کنترل خودرو در جاده های یخ زده و لغزنده تأثیر می گذارد. در نتیجه هنگام انتخاب لاستیک نانکن و لاستیک دانلوپ رادیال، بایستی با دقت مشخصات فنی را بررسی نمائید که مدل تایر با شرایط محیطی و مدل اتومبیل سازگاری یا همخوانی داشته باشد.

عدم توجه به نکات مهم این چنینی، می تواند از طول عمر لاستیک و همچنین عملکرد اتومبیل بکاهد. در نتیجه شما به سهولت نتوانید اتومبیل خود را در شرایط مختلف کنترل نموده و رانندگی با کیفیتی را تجربه کنید. جهت راهنمایی بیشتر می توانید به صورت آنلاین با مشاوران فروش مرکز تایر ایرانیان در ارتباط باشید.

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()