لاستیک نانکن از دیگر انواع برندهای موجود در بازار ایران است که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. اگر خواستار خرید لاستیک جدید برای اتومبیل خود هستید، بر اساس مشخصات فنی لاستیک نانکن می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شرکت نانکنگ توانسته از تکنولوژی و فناوری روز دنیا برای ساخت لاستیک های رادیال بهره گیرد. در نتیجه این کمپانی معتبر توانسته در لیست محصولات خود، موفق به تولید انواع لاستیک برای خودروهای سواری، شاسی بلند، باری، ماشین آلات سنگین راهسازی، ماشین های کشاورزی و صنعتی شوند. فروشگاه تایر ایرانیان در لیست لاستیک های خارجی، موفق به فروش لاستیک دانلوپ و لاستیک نانکن در مدل های متفاوت گردند.

خرید لاستیک زمستانی نانکن

طرفداران برند نانکن، جهت تأمین لاستیک های جدید خودرو، به سهولت قادر به خرید لاستیک نانکن زمستانی، تابستانی و تمام فصل می باشند. بدیهی است که انتخاب لاستیک مناسب به رانندگان کمک می کند که راحت تر بتواند از عهدۀ کنترل فرمان خودرو در شرایط آب و هوایی و یا جاده های متفاوت برآیند. امروزه بیش از گذشته شاهد خرید لاستیک دانلوپ در مدل و برندهای مختلف هستیم که این مسئله باعث گردیده تا افراد در انتخاب تایر مناسب برای اتومبیل گمراه شوند. 

قطعاً مشخصات فنی خودرو اعم از وزن، ابعاد، قدرت موتور، حداکثر سرعت و میزان شتاب گیری آن بر روی انتخاب مدل لاستیک نانکن و هر برند دیگری مؤثر است. بدون شک پس از بررسی تمامی فاکتورها و مشخصات فنی مندرج بر روی تایر، می توانید نسبت به  خرید لاستیک دانلوپ و تایر نانکن تصمیم بگیرید. نوع الگوی طراحی شده بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک بر روی میزان چسبندگی آن در جاده های خیس و لغزنده و یا برفی تأثیر می گذارد و به همین دلیل همواره افراد با تجربه به افرادی که قصد خرید لاستیک جدید برای اتومبیل خود را دارند، توصیه به طراحی ظاهری لاستیک نانکن و سایر برند ها دارند.

 فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()