لاستیک دانلوپ حاصل صنعت کشور ایرلند است که سال 1888 میلادی توسط جان بوید دانلوپ راه اندازی شده است. کمپانی دانلوپ توانست منطبق بر استانداردهای روز دنیا، انواع لاستیک وسایل نقلیه را در مدل های مختلف تولید و روانۀ بازار نمایند. در سال 1898 میلادی کمپانی دنلوپ، توانست از شهر دوبلین ایرلند به شهر کاونتری انگلیس جا به جا شود و بدین ترتیب از سال 1902 با گسترش فعالیت خود، توانستند موفق به فروش  لاستیک دانلوپ   در تعداد بالا گردند. فروشگاه چرخ و یدک با بررسی ویژگی و کیفیت بالای برندهای مختلف لاستیک خودرو، در لیست تایرهای خارجی شرایط را برای خرید لاستیک دانلوپ تمام فصل فراهم نموده اند.

مشخصه های لاستیک دانلوپ اورجینال

اگر به دنبال تعویض لاستیک های خودرو هستید، می بایست پیش از خرید، مشخصات فنی لاستیک های دنلوپ را بررسی نمائید. سپس مبتنی بر مدل خودرو و شرایط محیطی که آن منطقه دارد، می توانید بهترین لاستیک دانلوپ را خریداری نمائید. تایرهای دانلوپ به دلیل ویژگی های ظاهری و ساختاری که از آن برخوردار هستند، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شوند. متناسب با محیط های مختلف، می توانید مناسب ترین لاستیک سواری، اسپرت، کراس اوور و غیره را در ابعاد متفاوت خریداری نمائید.

از ویژگی های منحصر به فرد لاستیک دانلوپ می توان به تولید کمترین صدا و لرزش، رعایت اصول اولیه در تولید، بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، تنوع بالای مدل، سطح چسبندگی بالا با سطح جاده های خاکی و آسفالت و تطبیق با شرایط نامساعد اشاره نمود. بدیهی است، متناسب با مدل های مختلف خودرو، می توانید لاستیک رادیال دانلوپ را با مشخصات فنی استاندارد خریداری نمائید. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک متناسب با فعالیت تخصصی که در زمینۀ واردات تایرهای خارجی در داخل کشور دارند، توانسته اند امکان خرید لاستیک دانلوپ اورجینال را برای مشتریان فراهم آورند.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()