لاستیک از اجزای اصلی اتومبیل محسوب می شود که به دلایل فرسایش، بایستی با لاستیک نو تعویض گردد. فروش لاستیک را در سطح بازار می توانید شاهد باشید و مسئلۀ مهم و اساسی که در این حوزه وجود دارد تنوع برند و محصولات موجود در بازار می باشد. به عبارتی شما بدون دغدغه می توانید بر مبنای اتومبیل خود می توانید اقدام به خرید لاستیک خودرو نمائید. تایر از قسمت های مهم خودرو به شمار می رود که حفظ سلامت آن برای افراد حائز اهمیت می باشد. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز  فروش لاستیک  با سابقه در عرصۀ فروش لاستیک قادر  به ارائه خدمات مشاورۀ فروش به مشتریان گرامی می باشند.

فروش لاستیک درجه یک

تایرهای خودرو متنوع هستند و شرکت های لاستیک سازی توانسته اند در سه دسته بندی اصلی، موفق به تولید و فروش لاستیک خودرو گردند که عبارتند از لاستیک های تمام فصل، لاستیک زمستانی و لاستیک تابستانی می شوند. به طور کلی اکثر خودروها مجهز لاستیک چهار فصل هستند چون مقرون به صرفه می باشد. ضمن آنکه همچنان خاصیت خود را حفظ می کند.

فروش لاستیک رادیال به افراد کمک می کند که بتوانند سطح کیفیت رانندگی خود را بهبود ببخشند. لازم به ذکر است که میزان فرمان پذیری خودرو به نوع لاستیک بستگی دارد. در نتیجه بر اساس مدل خودرو، از میان مدل های متنوع تایر، به سهولت می توانید  مناسب ترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید.

فروش اینترنتی لاستیک داخلی و خارجی را در مراکز توزیع لاستیک خودرو شاهد هستیم. در نتیجه پس از بررسی مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، در نهایت می توانید نسبت به خرید لاستیک تصمیم بگیرید. در صورت نیاز به خرید لاستیک های جدید برای اتومبیل خود، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و به صورت غیر حضوری سفارش دهید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()