لاستیک هانکوک از برندهای مشهور موجود در بازار به شمار می رود که می توانید در مدل و سایزهای متفاوت آن را تهیه نمائید. جهت خرید لاستیک هانکوک می توانید به مراکز توزیع لاستیک های خارجی مراجعه نمائید. تایر هانکوک از جمله لاستیک های کره ای است که نسبت به قیمت، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. هم اکنون متناسب با مدل اتومبیل به سهولت می توانید بر اساس شرایط آب و هوایی مختلف اقدام به خرید لاستیک هانکوک چهار فصل، زمستانی و تابستانی نمائید. فروشگاه چرخ و یدک پس از بررسی های فراوان توانسته اند موفق به تأمین و فروش لاستیک هانکوک در میان لیست تایرهای کره ای و خارجی خود گردند.

ارزشمندترین نکات خرید لاستیک هانکوک

بدین ترتیب افرادی که طرفدار لاستیک های هانکوک هستند، می توانند با مراجعه به مراکز فروش لاستیک های خارجی، این نوع تایر را با مشخصات فنی استاندارد خریداری نمایند. ابعاد لاستیک خودرو یکی دیگر از شاخص های مهمی است که بر روی تایر، به عنوان مشخصات فنی درج می گردد. در نتیجه هنگام خرید لاستیک هانکوک، تأکید بر بررسی شاخص های مندرج بر روی تایر داریم چون مبتنی بر مدل های مختلف تایر، می توانید لاستیک مناسبی را خریداری نمائید. میزان پهنای لاستیک، نسبت ارتفاع دیواره تایر به پهنای آن، نوع ساختار و قطر رینگ بر حسب اینچ به عنوان شاخص های اصلی بر روی لاستیک تعیین می گردند.

با این تفاسیر، قیمت لاستیک هانکوک بر مبنای شاخص های متعددی همچون مشخصات فنی، سال تولید، نوع مواد تشکیل دهنده و همچنین نرخ روز ارز در بازار تعیین می گردد. در همین راستا شاهد، عرضۀ لاستیک هانکوک با قیمت متفاوت در سطح بازار هستیم که البته بایستی به اصل بودن  لاستیک و کیفیت آن توجه لازم داشته باشید. با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید به صورت آنلاین لاستیک هانکوک اصل را خریداری نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()