لاستیک پراید را می توانید در سطح بازار با برندهای ایرانی و یا خارجی خریداری نمائید. بر روی تایرها یک سری علائم وجود دارد که به عنوان مشخصه های فنی لاستیک به شمار می روند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید   لاستیک پراید و هر اتومبیل دیگری را دارند، باید اطلاعات و دانش ابتدایی و یا تخصصی نسبت به مفاهیم حروف لاتین و اعداد به کار رفته داشته باشند. فروشگاه چرخ و یدک در عرصۀ واردات و پخش لاستیک خودرو در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون در لیست محصولات خود، موفق به فروش لاستیک پراید می باشند.

اهمیت سال تولید در انتخاب لاستیک پراید

آیا از این موضوع مهم مطلع می باشید که تایرهای خودرو همچون هر محصول دیگری دارای تاریخ مصرف می باشد؟ عمدتاً تاریخ اعتبار لاستیک پراید و هر اتومبیل دیگری بین 4 الی 6 سال می باشد، که البته به کیفیت لاستیک و برند آن بستگی دارد. یافتن سال تولید و یا تاریخ انقضای لاستیک پراید کار راحتی است.

در واقع اگر به نوشته های مندرج بر روی لاستیک خودرو توجه نمائید، یک عدد 4 رقمی در میان مشخصات فنی تایر درج می گردد که بر اساس سال میلادی برای برندهای خارجی مشخص می شود. از این رو بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید که از خرید لاستیک پراید با تاریخ تولید بسیار قدیمی اجتناب نمائید حتی ارزان باشد چون می تواند با پنچر شدن ناگهانی آن در سطح جاده، صدمات جانی و مالی را برای شما بوجود آورد.

با این تفاسیر، قیمت فروش لاستیک پراید بر مبنای مشخصات فنی آن، برند، فناوری ساخت و مدل آن تعیین می گردد. علاوه بر آنکه قیمت روز ارز بر روی قیمت لاستیک های خارجی تأثیر می گذارد. جهت راهنمای بیشتر و خرید آنلاین لاستیک پراید می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()