لاستیک اپتیما از ویژگی های ظاهری خاصی برخوردار است چون متناسب با وزن و حداکثر سرعت موتور این خودرو طراحی می شود. با توجه برندهای مختلف تایر خودرو، هر لحظه امکان خرید  لاستیک اپتیما با قیمت ارزان تر از بازار برای مالکین این خودرو فراهم می باشد. فاکتورهای متعددی در خصوص زمان به موقع تعویض لاستیک های اپتیما وجود دارد که در ادامۀ مقالۀ این ماه به این موضوع مهم می پردازیم. با توجه به اینکه فروشگاه چرخ و یدک در عرصۀ فروش لاستیک فعالیت می کنند، قادر به راهنمایی شما رانندگان عزیز در انتخاب تایرهای مناسب برای اتومبیلتان می باشند.

زمان مناسب تعویض لاستیک های اپتیما

در واقع لاستیک به دلیل کاربرد و ارتباط مستقیم که با سطح جاده دارد، زودتر دچار فرسایش شده و به نوعی از قطعات تعویضی اتومبیل به شمار می رود. در نتیجه دارندگان خودروهای اپتیما بایستی قسمت های مختلف لاستیک اوپتیما را از هر گون فرو رفتن اجسام نوک تیز و یا ساییدگی بیش از اندازه در بخشی از آن بررسی نمایند. بدین ترتیب زودتر می توانند قسمت های معیوب و آسیب دیدۀ تایر را در صورت پنچرگیری مرتفع نموده، در غیر اینصورت نسبت به تعویض تایرهای خودرو با لاستیک اوپتیما اورجینال هر چه سریع تر انجام دهند.

از آنجایی که قیمت لاستیک اپتیما بر مبنای برند و سال تولید آن تعیین می گردد، جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به مراکز عرضۀ تایر خودرو مراجعه نمائید. یکی دیگر از عوامل مهم در تعویض و خرید لاستیک اپتیما، تغییر شرایط آب و هوایی است. به عبارتی شرکت های لاستیک سازی بر این اساس توانسته اند موفق به ساخت لاستیک اپتیما تمام فصل، زمستانی و تابستانی گردد که حداکثر چسبندگی لازم را نسبت به سطح جاده های خیس بارانی، لغزنده برفی و گرمای تابستان داشته باشند. جهت بررسی مشخصات فنی لاستیک اپتیما استاندارد می توانید به مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()