لاستیک پیرلی از برندهای معروف در لیست تایرهای اروپایی به شمار می رود. اگر در پی تعویض لاستیک های فرسودۀ خودرو با تایرهای نو هستید. به سهولت می توانید از میان برندهای خارجی منجمله لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی و ... انتخاب نمائید. بدیهی است، نوع لاستیک بر روی عملکرد خودرو تأثیر می گذارد و به همین دلیل بایستی در انتخاب مدل تایر ماشین توجه و دقت لازم داشته باشید. به دلیل کیفیت بالایی که تایرهای برند خارجی دارند، افراد زیادی تمایل به خرید لاستیک میشلن محصول فرانسه دارند. فروشگاه تایر ایرانیان به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان و افزایش تنوع عرضۀ محصولات، توانسته اند موفق به فروش  لاستیک پیرلی  با مشخصات فنی متفاوت گردند.

فاکتورهای مؤثر در انتخاب لاستیک پیرلی

هنگام انتخاب پیرلی و هر برند دیگری، بایستی حداکثر شاخص سرعت، تحمل دما، میزان مقاومت بار، سال تولید و دیگر فاکتورهای این چنینی را خریداری نمائید. اجزای تشکیل دهندۀ لاستیک عبارتند از آج، دیوارۀ جانبی، لایه های تسمه بدنه و طوقه می باشند. متریال تشکیل دهندۀ آنها بر روی دوام و کیفیت لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشند. بدین وسیله با آسودگی خاطر می توانید نسبت به خرید لاستیک میشلن با مشخصات فنی استاندارد، اقدام نمائید.

بدنۀ لاستیک از لایه های به هم تنیده شده ساخته می شود و در همین راستا از متریال نخ های پلی استر بهره می گیرند. بدین ترتیب بتوانند میزان مقاومت لاستیک را در برابر شرایط محیطی افزایش دهند. در صورت تمایل به خرید لاستیک میشلن ، بررسی مشخصات فنی آن، برای شما خریدار محترم مهم و اساسی است چون بر روی فرمان پذیری و کنترل خودرو در شرایط آب و هوایی مختلف تأثیر می گذارد. در صورت تمایل به خرید لاستیک پیرلی رادیال می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید. سپس با اطمینان خاطر می توانید نسبت به خرید لاستیک سواری و غیره اقدام نمائید.

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()