خرید لاستیک برای عموم رانندگان حائز اهمیت می باشد چون نوع تایر بر روی عملکرد، سرعت و ترمزگیری خودرو تأثیر مستقیم دارد. لاستیک دارای ماهیت تعویض شدنی است چون بر اثر گذر زمان دچار فرسایش می شود. ضمن آنکه عوامل متعددی منجمله تصادف و تغییرات شرایط آب و هوایی بر روی عمر مفید لاستیک تأثیر می گذارد. بدین ترتیب رانندگان پس از بررسی لایۀ خارجی تایر، می توانند جهت پیشگیری از پنچری آنها، اقدام به تعویض و   خرید لاستیک نمایند. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، موفق به فروش انواع لاستیک خارجی و ایرانی می باشند. همواره می توانند شما را در مسیر انتخاب لاستیک مورد نظرتان، همراهی کنند.

دلایل دقت در خرید لاستیک خودرو

بدون شک، انتخاب و خرید لاستیک بر روی نحوۀ رانندگی فرد تأثیر می گذارد چون ارتباط مستقیم میان خودرو با جاده را فراهم می آورد. فاکتورهای متعددی در انتخاب نوع لاستیک تأثیرگذار می باشد چون شاهد تنوع مدل های خودرو و همچنین تایرهای موجود در بازار هستیم. در همین راستا، شرکت های خودروسازی، هنگام خرید لاستیک فابریک خودرو، تلاش می کنند تمام جوانب کار را از نظر تخصصی بررسی نمایند و در نهایت مناسب ترین مدل تایر را برای اتومبیل تولیدی خود سفارش دهند.

قطعاً انتخاب نادرست مدل لاستیک، می تواند باعث ایجاد صدمات جدی و جبران ناپذیر برای راننده گردد. بنابراین همواره توصیۀ رانندگان حرفه ای به افراد مبتدی، دقت در خرید لاستیک خودرو می باشد. با توجه به اینکه سطح جاده در فصول مختلف سال، ممکن است خیس و لغزنده و یا داغ و سوزان باشد، بایستی در خرید لاستیک، چنین موارد مهم و اساسی را ملاک انتخاب خود قرار دهند. در همین راستا، در صنعت لاستیک سازی شاهد تولید لاستیک خودرو در سه دسته بندی اصلی منجمله لاستیک های تمام فصل یا چهار فصل، لاستیک زمستانی و لاستیک های تابستانی می باشیم. در صورت نیاز به بررسی بیشتر و در نهایت خرید آنلاین لاستیک خودرو می توانید به مرکز  فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()