لاستیک یکی از قسمت های اصلی اتومبیل به شمار می رود چون ارتباط و سطح تماس میان جاده و خودرو را فراهم می آورد. هر کالایی دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که امکان معرفی آن محصول را فراهم می آورد. این در خصوص خرید لاستیک نیز صدق می کند و مشخصات فنی این محصول بر روی قسمت بیرونی آن درج می گردد. به دلیل مختصر بودن این مقاله، شما را تنها با برخی از فاکتور و مشخصه های اصلی این محصول پرکاربرد آشنا سازیم. فروشگاه چرخ و یدک با گردآوری این مطلب کوتاه، به صورت ساده تلاش نموده اند میزان اهمیت انتخاب لاستیک مناسب را برای شما بازگو نمایند.

خرید لاستیک خودرو بر اساس مشخصات فنی آن

فاکتورهای مهم منجمله تاریخ تولید، حداکثر فشار باد مجاز، بار مجاز، سرعت مجاز، ابعاد تایر (پهنای لاستیک، نسبت ارتفاع دیواره لاستیک یا فاق و قطر رینگ)، نوع ساختار، میزان مقاومت حرارتی، سطح چسبندگی، ساییدگی، نوع ترکیبات سازندۀ تایر و ... بر روی لاستیک خودرو با رنگ سفید و یا زرد حک می شوند. با توجه به اینکه پارامترهای مذکور به صورت ارقام و حروف درج می شوند، قطعاً کسب آگاهی و اطلاعات تخصصی نسبت به چنین موضوعاتی برای یک خریدار ضرورت دارد.

در این صورت راحت تر می تواند بهترین انتخاب را انجام دهد. نوع لاستیکی که رای اتومبیل خریداری می نمائید، بر روی راندمان و بازدهی خودرو تأثیر می گذارد. بدین ترتیب مبتنی بر مدل خودرو و شرایط محیطی که قصد استفاده از اتومبیل را دارید، می توانید اقدام به خرید لاستیک مناسب نمائید. از توصیه های مهمی که هنگام انتخاب لاستیک بایستی در نظر بگیرید، استفاده از لاستیک های استاندارد و با اعتبار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، امکان خرید آنلاین لاستیک اصل خارجی و داخلی را برای عموم مشتریان فراهم نموده اند که می توانید بهره مند گردید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()