لاستیک هانکوک از دیگر برندهای کره ای است که به نوبۀ خود طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و ایران نیز مستثنا نمی باشد. شرکت لاستیک سازی هانکوک، کارخانجات خود را در کشور کرۀ جنوبی، شهر سئول تأسیس نمودند و توانسته اند با بیش از نیم قرن تجربه، همچنان از سال 1941 به امروز، فعالیت حرفه ای خود را ادامه دهند. فروش لاستیک هانکوک بخشی از نیاز بازار را به خود اختصاص داده است. فروشگاه چرخ و یدک به منظور جلب رضایت کلیۀ مشتریان، در لیست محصولات برند کره ای، توانسته اند موفق به فروش لاستیک هانکوک با مشخصات فنی متفاوت گردند.

شرایط انتخاب لاستیک هانکوک سواری

در این صورت، بدون دغدغه طرفداران برند تایر هانکوک می توانند متناسب با مدل اتومبیل، بهترین انتخاب لاستیک را داشته باشند. لاستیک سطح ارتباط میان خودرو و جاده را بوجود می آورد و به همین دلیل مدل آن برای رانندگان حائز اهمیت می باشد. پیش از خرید لاستیک هانکوک و هر برند دیگری، بایستی با دقت کلیۀ موارد مشخصات فنی محصول را مطالعه نمائید. علاوه بر آنکه بررسی مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو نیز می تواند راهنمای خوبی در انتخاب شما محسوب گردد.

توجه به کلیۀ موارد مذکور، می تواند شما را در انتخاب و خرید لاستیک هانکوک اورجینال همراهی کند. در این صورت رانندگی مطمئنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. لازم به ذکر و یادآوری است که بایستی لاستیک های اتومبیل را در طول مدت زمان استفاده از خودرو، چندین دفعه تعویض نمائید چون همانطور که می دانید در گذر زمان فرسایش پیدا می کند. با وجود نگهداری و رانندگی مناسب، تایرهای خودرو دارای یک طول عمر معین هستند که بایستی هر چند وقت یکبار با لاستیک های نو جا به جا شوند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین  خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک هانکوک می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()