شرکت دنلوپ تایرز فعالیت خود را در سال 1985 در شهر بوفالو، نیویورک آغاز نمود. با گذشت زمان، شرکت سومیتومو ژاپن با مشارکت شرکت دانلوپ توانست سطح فعالیت حرفه ای خود را گسترش داده و در نهایت سال 1963 موفق به خرید این کمپانی شدند. فروش  لاستیک دانلوپ  در دسته بندی لاستیک های ژاپنی به بازار مصرف جهاین عرضه می شوند. این کمپانی معتبر در حوزۀ لاستیک سازی توانستند موفق به ساخت مدل های متنوع لاستیک دانلوپ گردند و به دلیل کیفیت بالای محصولات، بتوانند صادرات در سطح جهانی داشته باشند. هم اکنون افراد زیادی خواستار خرید لاستیک دانلوپ هستند چون محصولات این برند از کیفیت بالا برخوردار می باشد.

خرید لاستیک دانلوپ برای خودروهای مسابقه

فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک سال های متوالی است که توانسته اند سطح فعالیت خود را گسترش داده و به لیست تایرهای خارجی، انواع لاستیک دانلوپ را بی افزایند. هم اکنون طرفداران این برند معتبر و شناخته شده، می توانند جهت خودروهای سواری، شاسی بلند، کامیون، خودروهای مسابقه و غیره اقدام به خرید لاستیک دانلوپ نمایند. چندین سال متوالی است که شاهد مشارکت کمپانی دنلوپ در مسابقات فرمول یک هستیم. توانسته اند نتایج درخشانی را کسب نمایند و بدین ترتیب همچنان آوازۀ برند لاستیک دانلوپ را در میان رقبای تجاری خود محفوظ نگه دارند.

با توجه به گستردگی تنوع مدل های لاستیک دنلوپ، شما به سهولت متناسب با مدل خودرو، تایر اورجینال و با کیفیتی را می توانید خریداری نمائید. قیمت لاستیک دانلوپ نوسان دارد چون شاهد نوسان قیمت ارز در داخل کشور هستیم. در همین راستا، پیش از خرید لاستیک دانلوپ، با مراکز معتبری که در این حوزه فعالیت می کنند، می توانید مشورت نمائید.  فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک به صورت آنلاین امکان خرید لاستیک های دانلوپ اورجینال را همراه با گارانتی معتبر و قیمت ارزان فراهم نموده اند.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()