لاستیک پراید همچون تایر سایر خودروها، بر اثر گذر زمان و تصادف نیاز به تعویض دارند. در واقع همانطور که می دانید لاستیک از قطعات فرسایشی خودرو به شمار می رود که رانندگان بایستی نسبت به این موضوع مهم مطلع باشند. به عبارتی این قطعۀ خودرو دارای سطح لاستیکی است که حین رانندگی با سطح جاده دچار فرسایش و خوردگی می شود. بدین ترتیب ممکن است لاستیک پراید پنچر گردد، که در این صورت بایستی نسبت به خرید لاستیک پراید جدید اقدام نمود. فروشگاه چرخ و یدک با برندهای خارجی و داخلی، توانسته اند امکان خرید لاستیک پراید را برای تیپ های مختلف این خودرو فراهم آورند.

نکات طلایی خرید لاستیک های پراید

همانطور که می دانید جهت خرید لاستیک خودرو، همچون هر محصول دیگری، مشخصات فنی آن را ملاک انتخاب قرار دهید. بدین ترتیب اگر در پی انتخاب لاستیک پراید هستید و در این کار مبتدی می باشید، تطبیق مشخصات فنی تایر فابریک پراید می تواند راهنمای خوبی برای شما به شمار رود. پرسش های ابتدایی که افراد پیش از تعویض لاستیک های خودرو با آن رو به رو می شوند، این است که خودروهای پراید به چه نوع لاستیکی احتیاج دارد؟ مناسب ترین لاستیک پراید تا چند کیلومتر دوام دارد؟ و متناسب با چه نوع شرایط آب و هوایی است؟

یک سری معیارهای مهم در انتخاب لاستیک پراید مطرح است که رانندگان با در نظر گرفتن آنها، راحت تر می توانند تایرهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. سال تولید، نوع متریال به کار رفته در ساخت تایر، نوع ساختار لاستیک، ابعاد تایر، میزان مقاومت لاستیک نسبت به شرایط آب و هوایی و جنس سطح جاده تنها برخی از موارد مهم در خرید لاستیک پراید به شمار می روند که می توانید با مراجعه به مرکز فروش لاستیک چرخ و یدک، بررسی و مقایسۀ دقیق تر میان محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()