رینگ اسپرت از دیگر انواع طرح رینگ خودرو به شمار می رود که بسیاری افراد جهت زیبایی آن را انتخاب می کنند ولی بایستی بدان اشاره نمائیم که تجهیز نمودن خودرو به رینگ اسپرت می تواند بر روی عملکرد خودرو تأثیر بگذارد. در مقالۀ کوتاه این هفته به دلایل استقبال از خرید رینگ اسپرت می پردازیم و اینکه چه ویژگی های مهمی را برای خودرو فراهم می آورد. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، انواع رینگ اسپرت را عرضه می نمایند که می توانید از میان آنها، مناسب ترین را انتخاب نمائید.

خرید رینگ اسپرت مستحکم و سبک

اگر از آن دسته افرادی هستید که خودرویی با رینگ معمولی دارید و قصد تعویض آنها را با رینگ های اسپرت دارید، بایستی نسبت به این موضوع مهم مطلع باشید که رینگ نقش پر رنگ بر روی کیفیت رانندگی شما خواهد گذاشت. انتخاب رینگ اسپرت برای خودرو، علاوه بر اینکه جذابیت ظاهری اتومبیل را بیشتر می کند، قابلیت افزایش مانوردهی قدرت ماشین را دارد. خرید و نصب رینگ اسپرت بایستی برای کلیۀ حلقه های لاستیک خودرو صورت بپذیرد چون نقش مستقیم بر روی میزان سطح تماس لاستیک با جاده دارد و بر روی سرعت خط ترمز تأثیر می گذارد.

لازم به ذکر است که با آگاهی نسبت به مزایای خرید رینگ اسپرت، بایستی از معایب آن نیز آگاه باشید. علاوه بر اینکه رینگ اسپرت از قیمت بالا برخوردار است، جایگذاری آنها توسط افراد غیر متخصص، می تواند تأثیر منفی بر روی عملکرد خودرو بگذارد. البته لاستیک های خودرو با زمین اصطکاک بیشتری پیدا می کند و به همین دلیل در جاده هایی که دست اندازهای بیشتری وجود دارد، می تواند صدمات جدی به کمک فنرها، قسمت زیر بندی و جلوبندی ماشین بوجود آورد. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک توانسته اند موفق به فروش  لاستیک و انواع رینگ اسپرت بنز، بی ام و و مدل های مختلف گردند.

    فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()