فروشگاه چرخ و یدک از جمله بزرگ ترین مراکز وارد کنندۀ لاستیک خودرو در ایران شناخته می شوند، که توانسته اند با بررسی وضعیت بازار در لیست محصولات لاستیک خارجی موفق به فروش لاستیک نکسن گردند. لاستیک نکسن یکی از برندهای معروف کشور کرۀ جنوبی محسوب می گردد که افراد زیادی طرفدار این برند در ایران هستند. لاستیک از جمله قطعات خودرو است که در گذر زمان دچار فرسایش شده و بایستی با لاستیک های نو تعویض شوند. البته فاکتورهای دیگری در زمان تعویض تایرهای خودرو مؤثر هستند که در ادامۀ پست به صورت مختصر به آنها اشاره خواهیم نمود.

خرید لاستیک نکسن برای خودروی سواری

لاستیک نکسن را می توانید در دسته بندی متفاوت خریداری نمائید چون بر اساس استانداردهای بین المللی در صنعت تولید لاستیک، کمپانی نکسن اقدام به تولید انواع لاستیک زمستانی، تابستانی و تمام فصل نموده اند. البته شاهد تنوع فروش لاستیک نکسن از نظر نوع کاربری در مراکز فروش اینترنتی لاستیک هستیم که می توان به لاستیک سواری نکسن، لاستیک باری، تایر ماشین آلات سنگین، لاستیک اسپرت یا مسابقه و ... اشاره نمود. بدین وسیله نیاز نیست نگران چگونگی انتخاب لاستیک نکسن استاندارد باشید.

با توجه به تنوع مدل های لاستیک نکسن، اگر در انتخاب و خرید تایرهای مناسب برای اتومبیل خود سردرگم هستید، توصیه بر این داریم که با افراد خبره در این حوزه مشورت نمائید. جهت تعویض لاستیک های خودرو، آگاهی داشتن نسبت به مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو ضرورت دارد. ضمن آنکه بایستی عوامل مهم و اساسی منجمله نوع کاربری شما از خودرو در نظر گرفته شود. از آنجایی که این نوع تایر، یک برند وارداتی است، قیمت لاستیک نکسن مبتنی بر نوسان قیمت ارز در بازار، تغییر پیدا می کند. بدین ترتیب در صورت تمایل به خرید تایرهای نکسن، قیمت روز این برند معتبر را می توانید در لیست محصولات مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مشاهده نمائید.

      فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()