تایر از اجزای مهم خودرو به شمار می رود که بر روی ایمنی اتومبیل تأثیر می گذارد. حتی با کیفیت ترین  لاستیک پراید  را بایستی هر چند سال یکبار تعویض نمود چون لاستیک های خودرو به دلایل و عوامل مختلفی بایستی تعویض شوند. در ادامۀ مقاله سعی می کنیم تا شما را با برخی از فاکتورهای مهم که شرایطی را برای تعویض تایرهای خودرو بوجود می آورد، آشنا سازیم. فرسودگی و از بین رفتن خاصیت اولیۀ لاستیک پراید می تواند عملکرد خودرو را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل دارندگان خودروهای پراید به دنبال خرید لاستیک پراید می باشند. از لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک، امکان خرید تایر پراید متناسب با مدل های مختلف این خودرو در سطح بازار برای مشتریان فراهم می باشد.

خرید لاستیک پراید رادیال

برخلاف تصور برخی از افراد که می انگارند، اندازه گیری و اطمینان یافتن از سالم بودن تایرهای خودرو کار دشواری است ولی این چنین نیست. بلکه با به تأخیر انداختن زمان تعویض لاستیک پراید، شرایط نامناسبی را برای خود، حین رانندگی در سطح شهر و خارج شهر بوجود می آورید. تنها دلایل فرسایش و از بین رفتن لایۀ خارجی و آج لاستیک، عوامل اصلی در زمینۀ تعویض لاستیک های خودرو محسوب نمی گردد بلکه هنگامی که شاهد کاهش بازدهی خودرو و همچنین عدم کنترل بر روی فرمان اتومبیل دارید، بایستی لاستیک های پراید را از نظر سالم بودن بررسی نمائید.

شاخص های مهمی همچون زمان ساخت و تولید لاستیک، وضعیت نوار خارجی لاستیک، ایجاد برآمدگی بر روی تایر، ایجاد ترک در قسمت های مختلف تایر، مشاهدۀ مقیاس اندازه گیری عمق سنج، سطح لرزش خودرو و میزان آج های تایر بر روی زمان تعویض لاستیک پراید تأثیر می گذارند. بنابراین با مراجعه به مرکز  فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، راحت تر و بدون محدودیت زمانی می توانید نسبت به انتخاب لاستیک پراید رادیال استاندارد اقدام نمائید.

      فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()