با توجه به گسترش فروش لاستیک خودرو، مالکین اتومبیل با در نظر گرفتن یک سری نکات مهم، اقدام به تعویض تایرهای ماشین می نمایند. در بازار، فروش لاستیک را در برند و مدل های متفاوت می توانیم ملاحظه نمائیم که اطلاعات فنی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. هر کدام از آنها در شرایط متفاوت و شرکت های مختلف داخلی و خارجی طراحی شده اند. بنابراین خیلی از افراد هنگام خرید لاستیک با اتومبیل خود، دچار مشکل شوند. فروشگاه چرخ و یدک از وارد کنندگان مطرح در بازار، توانسته اند با گردآوری چنین مقالاتی، شرایط بهتری را برای خرید لاستیک فراهم آورند.

فروش لاستیک تمام فصل رادیال

بدین ترتیب افرادی که در صدد برای تعویض لاستیک های خودرو هستند، بایستی بررسی دقیق بر روی مشخصات فنی محصولات موجود در بازار داشته باشید. در لیست محصولات فروش لاستیک می توانید مدل های متنوعی از این محصول را مشاهده نمائید. لاستیک های تمام فصل، زمستانی و تابستانی از جمله دسته بندی های متفاوت در لیست فروش لاستیک خودرو به شمار می روند که متناسب با مدل خودرو می توانید مناسب ترین مدل لاستیک را تهیه نمائید.

یک سری نکات مهم وجود دارد که افراد پیش از خرید لاستیک نکسن و.... بایستی در نظر بگیرید چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل دارد. متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، نوع لاستیک خودرو را بایستی انتخاب نمائید. فروش لاستیک سواری با ساختار رادیال بیشتر در سطح بازار مشاهده می شود چون از دوام بیشتری برخوردار است. با مشاهدۀ  مشخصات فنی که بر روی لاستیک درج می شود، می توانید علامت p را ملاحظه نمائید که نشان دهند، نوع کاربرد لاستیک می باشد. معمولاً برای به کارگیری لاستیک های سواری از این علامت اختصاری استفاده می نمایند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، راحت تر می توانید به لیست فروش لاستیک با برندهای داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید و در نهایت سفارش خود را ثبت نمائید.

    فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()