لاستیک اپتیما در حالت عادی دارای عمر مفید می باشد چون متخصصین توانسته اند مبتنی بر عوامل مختلفی، به صورت تقریبی بر اساس میزان مصرف طول عمر لاستیک خودرو را تعیین کنند. معمولاً گفته می شود: حد متوسط عمر مفید لاستیک های نو تقریباً به میزان 30 الی 40 هزار کیلومتر است. البته پیمودن 60 الی 70 هزار کیلومتر می تواند باعث به اتمام رساندن کامل طول عمر لاستیک گردد. بنابراین با توجه به این مسئله، می توانید نسبت به خرید   لاستیک اپتیما  در موعد مناسب، مانع از وقوع صدمات جدی به خودرو و همچنین جانی گردید. فروشگاه چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و فروش لاستیک های خودرو می باشند که توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید لاستیک اپتیما را از لیست برندهای خارجی برای مشتریان فراهم آورند.

فروش لاستیک اپتیما با برندهای معتبر

با توجه به مطالب مذکور، اگر کارکرد لاستیک از مقادیر اعلام شده عبور کند، می تواند میزان احتمال ترکیدن و آسیب دیدگی تایر اپتیما را دو چندا نماید. نکتۀ مهمی که در اینجا وجود دارد، این است که یک لاستیک نو و صفر کیلومتر، اگر در شرایط نامناسبی در انبار نگهداری شود، می تواند باعث کاهش عمر مفید این دسته از لاستیک های خودرو گردد. حداقل جهت حفاظت از جان خود و سرنشینان بایستی پس از هر 20 هزار کیلومتر رانندگی، وضعیت سلامت لاستیک اپتیما را کنترل و بررسی نمائید.

از دلایل دیگری که باعث می گردد که راننده به دنبال خرید لاستیک اپتیما رادیال باشد، استفاده بیش از اندازی از خودرو در جاده های نا مناسب می باشد. در این صورت شرایطی را برای فرسایش و خوردگی سطح خارجی لاستیک خودرو فراهم می آورد. با توجه به تنوع برندهای لاستیک خارجی و ایرانی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، به سهولت قادر به انتخاب و  خرید لاستیک دانلوپ  و لاستیک اپتیما و سایر انواع خواهید بود.

 

      فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()