اگر در پی تأمین لاستیک جدید برای اتومبیل خود هستید و از میان محصولات موجود در انتخاب و خرید لاستیک سردرگم هستید، می توانید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید چون قصد داریم به صورت مختصر به برخی از فاکتورهای مهم در این حوزه بپردازیم. همانطور که می دانید، لاستیک از اجزای اصلی خودرو محسوب می گردد و به نوعی عامل اصلی در حرکت اتومبیل به شمار می رود. به همین دلیل با  خرید لاستیک  با کیفیت برای خودرو، راحت تر می توانید رانندگی کنید و بر اساس مدل خودرو، قادر به انتخاب لاستیک ایرانی و خارجی می باشید.

خرید بهترین لاستیک برای سواری

با توجه به نیاز بازار داخل به لاستیک، فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز وارد کنندۀ لاستیک در حال فعالیت می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیاز مصرف کنندگان، توانسته اند موفق به فروش لاستیک با برندهای برتری همچون لاستیک کومهو، هانکوک، پیرلی، میشلن، نکسن و ... گردند.

بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، به سهولت می توانید اقدام به خرید   لاستیک  رادیال نمائید. تایر از قسمت های مختلف ماشین به حساب می آید که در معرض مستقیم با سطح جاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب بیشتر می تواند در معرض آسیب و فرسودگی قرار گرفته شود. به همین دلیل هر چند وقت یکبار بایستی نسبت به جایگزینی لاستیک های نو به جای تایرهای قدیمی توجه نمود. با مد نظر قرار دادن یک سری فاکتورهای مهم همچون مشخصات فنی خودرو می توانید راحت تر از گذشته اقدام به خرید لاستیک نمائید.

عمدتاً حداکثر سرعتی که یک لاستیک قابلیت تحمل آن را دارد، مدت 10 دقیقه می باشد که با عنوان سرعت مجاز شناخته می شود و این شاخص با حروف لاتین A الی Z نامگذاری می شوند. هنگام خرید لاستیک از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، بایستی به این شاخص مهم توجه داشته باشید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()