لاستیک کومهو از جمله پرفروش ترین برندهایی است که توسط فروشگاه چرخ و یدک عرضه می شود. این مجموعۀ معتبر چندین سال است که در عرصۀ فروش لاستیک های کره ای توانسته اند با ضمانت سلامت فیزیکی کالا و ارائه خدمات گارانتی بلند مدت، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. اگر تمایل به خرید لاستیک کومهو دارید، بایستی به بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی آن بپردازید. از نشانه های بارز   لاستیک کومهو  با کیفیت می توان به دوام بالا، سال تولید، انعطاف پذیری و سطح چسبندگی مناسب اشاره نمود. با توجه به اینکه نوع لاستیک بر روی عملکرد و فرمان پذیری خودرو تأثیر می گذارد، با مشاهدۀ استهلاک و فرسودگی ایجاد شده بر روی لاستیک های خودرو، بایستی نسبت به تعویض آن اقدام نمود.

خرید لاستیک کومهو اصل با گارانتی معتبر

با توجه به اینکه فروش لاستیک کومهو با مشخصات فنی متفاوت انجام می پذیرد. متناسب با مدل خودرو، باید در انتخاب لاستیک های جدید توجه و دقت نمود. امروزه افراد زیادی خواستار خرید لاستیک کومهو اورجینال هستند چون از کیفیت بالا، سطح چسبندگی قابل قبول، فرمان پذیری خوب، دوام بالا، تنوع مدل و فناوری جدید برخوردار می باشند. با توجه به وضعیت اقتصادی بازار ایران و تحریم های اقتصادی که وجود دارد، نوسان قیمت لاستیک کومهو را شاهد هستیم. در همین راستا، توصیه بر این داریم که از طریق مراکز معتبر و شناخته شده، اقدام به خرید لاستیک کومهو اصل نمائید.

بررسی قسمت های مختلف لاستیک و ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت نامه یا همان گارانتی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید لاستیک کومهو هر برند دیگری بایستی در نظر بگیرید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید دسترسی به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید. ضمن آنکه امکان مقایسۀ مدل های مختلف لاستیک کومهو و سایر برندها برای خریداران فراهم می باشد.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()