فروش لاستیک بخشی از نیاز بازار را به خود اختصاص داده است چون از تایر از جمله اجزای اصلی اتومبیل به شمار می رود. لذا به دلیل ویژگی خاص و منحصر به فردی که لاستیک های خودرو دارند، مالکین خودرو بایستی هر چند وقت یکبار نسبت به تعویض تایرهای اتومبیل، هر چه سریع تر اقدام نمایند. مدل لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد و بدین ترتیب بر این موضوع مهم تأکید داریم که پیش از استفادۀ خودرو، بایستی از سلامت لاستیک اطمینان حاصل نمائید. با گسترش مراکز فروش لاستیک در بازار، بایستی نسبت به اورجینال بودن تایر اطمینان حاصل نمائید. فروشگاه چرخ و یدک چند سال متوالی است که در زمینۀ واردات و  فروش لاستیک خارجی و ایرانی فعالیت می کنند.

فروش لاستیک خارجی اورجینال

در نتیجه متناسب با مدل خودرو، از میان تنوع مدل های تایر، می توان اقدام به  خرید لاستیک  اورجینال نمود. فاکتورهای مهم و اساسی در انتخاب مدل لاستیک تأثیرگذار است که دارندگان اتومبیل، با مشاهدۀ مراکز فروش لاستیک می توانند راحت تر به بررسی محصولات بپردازند. برخی از مراکز در عرصۀ فروش لاستیک خودرو فعالیت می کنند که توانسته اند با مد نظر قرار دادن نیاز مصرف کنندگان و مدل خودروهای موجود در بازار، انواع لاستیک رادیال را عرضه نمایند.

مراکز فروش لاستیک خودرو، مبتنی بر وضعیت بازار، مدل و برندهای متنوعی از لاستیک رادیال را عرضه می نمایند. در نتیجه راحت تر می توان انتخاب و خرید یک محصول معینی را انجام داد. مدل اتومبیل، شرایط محیطی و نوع جاده از موارد مهم و اساسی به شمار می روند که پیش از خرید لاستیک خودرو بایستی از سوی خریدار مورد توجه قرار گرفته شوند. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، بدون دغدغه و نگرانی می توانید مناسب ترین لاستیک را متناسب با مدل اتومبیل خود سفارش دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()