همزمان با اختراع اتومبیل، برخی از افراد تلاش نمودند به فکر تولید لوازم جانبی خودرو برآیند. این چنین تولید لاستیک به تنهایی یک صنعت را به خود اختصاص داد و افراد زیادی در این حوزه فعالیت خود را آغاز نمودند و شرکت پیرلی نیز جزء یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لاستیک خودرو در جهان شناخته می شود. لاستیک پیرلی در سطح جهانی یک برند معروف به شمار می رود و افراد زیادی به دنبال تأمین این برند برای اتومبیل خود هستند. اگر در سطح بازار به جستجوی خرید  لاستیک پیرلی هستید، بایستی به این مسئله مهم توجه نمود که اصل بودن تایر حائز اهمیت است و بایستی افراد به مراکز معتبر مراجعه نمایند. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در زمینۀ فروش لاستیک فعالیت می کنند و توانسته اند با بررسی وضعیت بازار و نیازی که افراد نسبت به خرید لاستیک خودرو دارند، در لیست محصولات خارجی، موفق به فروش لاستیک پیرلی، یک برند ایتالیایی گردند.

علت نوسان قیمت لاستیک پیرلی در بازار

در انتخاب لاستیک، بایستی به فاکتورهای متعددی منجمله مشخصات فنی و اصل بودن تایر بپردازید. در این صورت با اطمینان خاطر قادر به انتخاب مدل مناسبی از لاستیک پیرلی خواهید بود. حداکثر سرعت مجاز، سایز لاستیک، سال تولید تایر، نوع متریال اولیه و نوع ساختار تنها برخی از موارد مهمی هستند که پیش از خرید لاستیک پیرلی بایستی در نظر گرفته شوند. بدیهی است در این صورت انتخاب بهتری از میان مدل های متنوع لاستیک پیرلی در بازار خواهید داشت.

با توجه به وضعیت اقتصادی نامساعد در ایران و اینکه روز به روز شاهد نوسانات قیمت ارز در داخل بازار هستیم، بدین ترتیب قیمت لاستیک پیرلی در بازار ایران ثبات ندارد و می توانید جهت اطلاع از قیمت  فروش اینترنتی لاستیک به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر از گذشته قادر به خرید لاستیک مناسب و استاندارد برای اتومبیل خود خواهید بود.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()