لاستیک نانکن تایوان به عنوان یکی از برندهای معتبر در بازار به شمار می رود که می توانید متناسب با مدل اتومبیل آن را تهیه نمائید. این نوع تایر با عنوان نانکنگ در تایوان شناخته می شود و بدین ترتیب بهترین محصول را تهیه نمائید. اگر تمایل به تعویض لاستیک های خودرو دارید، می توانید از میان مدل های برند نانکن، مناسب ترین مدل را مبتنی بر شرایط محیط و مدل اتومبیل خریداری نمائید. جهت بررسی مدل های متنوع لاستیک نانکن تایوان می توانید به وب سایت فروشگاه تایر ایرانیان مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر چندین سال است که در زمینۀ فروش لاستیک های خارجی توانسته اند امکان خرید  لاستیک نانکن تایوان را برای عموم مشتریان به صورت حضوری و اینترنتی فراهم آورند.

خرید لاستیک نانکن تایوان همراه با گارانتی

کمپانی نانکن بر این موضوع مهم ادعا دارد که به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان لاستیک رادیال، توانسته اند موفق به تولید محصولات با کیفیت گردند. این کمپانی معتبر مشارکت خود را با شرکت یوکوهاما، در اواخر دهۀ 70 به پایان رساندن و این چنین توانستند با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و متریال با کیفیت موفق به تولید تایرهای سواری و غیر سواری گردند. هم اکنون در ایران، برخی از مراکز توزیع لاستیک های خارجی، توانسته اند موفق به فروش لاستیک نانکن تایوان گردند.

با توجه به وارداتی بودن لاستیک، هم اکنون به سهولت می توانید اقدام به خرید لاستیک نانکن تایوان گردید. نکات مهم و اساسی که می بایست هنگام خرید لاستیک های خودرو بر آن تمرکز داشته باشید، بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر و همچنین شرایط محیطی است. قطعاً موارد مذکور شرایط مناسبی را برای شما فراهم می آورد که بتوانید بهتر انتخاب خود را از میان محصولات موجود در بازار انجام دهید. جهت خرید  لاستیک پیرلی و لاستیک نانکن تایوان می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

   فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()