در مقالۀ این هفته، سعی داریم با زمان ساده تر به معرفی  لاستیک کومهو و مشخصات فنی آن بپردازیم. در این صورت راحت تر می توانید از میان مدل های متنوع این برند کره ای، لاستیک مناسبی را برای انواع اتومبیل خریداری نمائید. دسته بندی اصلی تولیدات کمپانی کومهو در دو دسته بندی اصلی لاستیک های رادیال و بایاس می باشند. بنابراین هنگام خرید لاستیک کومهو می بایست توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی آنها داشته باشید.

خرید لاستیک کومهو بر اساس مشخصات فنی

عمدتاً لاستیک اتومبیل با سریالی همانند P160/50R15 مشخص می گردد. هر کدام از اعداد و حروف بیانگر مشخصات فنی لاستیک می باشند. به عنوان مثال، مقصود از درج حرف P، نوع کاربری لاستیک کومهو و هر برندی است که مرتبط به خودروهای سواری و مسافرتی است. مقصود از درج حرف R، نوع ساختار لاستیک که رادیال است، معین می گردد. عدد 160 بیانگر پهنای تایر بر حسب میلی متر می باشد. فروشگاه چرخ و یدک در حوزۀ فروش لاستیک خودرو، توانسته اند موفق به فروش برندهای معتبر خارجی همچون لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک پیرلی و ... گردند.

بدین ترتیب مالکین اتومبیل های سواری، کراس اور، شاسی بلند، باری و ماشین آلات سنگین می توانند بدون دغدغه نسبت به خرید لاستیک خودرو اقدام نمایند. با این تفاسیر، متناسب با مدل خودرو، می توانید اقدام به خرید  انواع لاستیک کومهو نمائید و مجدداً عملکرد اتومبیل را به زمان تحویل بازگردانید. ابعاد تایر، سال تولید و شرایط آب و هوایی منطقه نیز از دیگر موارد مهمی به شمار می روند که در انتخاب مدل لاستیک کومهو تأثیرگذار می باشند. در حال حاضر، لاستیک های رادیال بر اساس فناوری پیشرفته تولید می شوند که امکان رانندگی بی سر و صدا را برای افراد فراهم می آورد. بدین ترتیب مبتنی بر مدل خودرو، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام به خرید لاستیک کومهو اورجینال گردید.

  فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()