لاستیک از قطعات مهم و کاربردی خودرو به شمار می رود و عامل اصلی حرکت کردن این وسیله می شود. اگر به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی و یا آسیب دیدۀ اتومبیل خود هستید، بایستی یک سری نکات مهم در خصوص چگونگی انتخاب و برندهای مختلف آن داشته باشید. با داشتن چنین اطلاعات تخصصی، راحت تر می توانید مناسب ترین مدل از لاستیک پیرلی را خریداری نمائید. کمپانی پیرلی در کشور ایتالیا راه اندازی شده است ولی با گذشت زمان و توسعۀ محصولات خود در سطح جهان، توانستند بر تعداد کارخانجات تولید لاستیک پیرلی در سایر کشورهای اروپایی و آمریکا بی افزایند.

فروشگاه چرخ و یدک توانسته به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان، موفق به فروش   لاستیک پیرلی شوند.

خرید لاستیک سواری پیرلی

در اولین گام برای خرید لاستیک پیرلی بایستی آشنایی و اطلاعات جامع نسبت به مفاهیم و مشخصات مندرج بر روی تایر داشته باشید. چرا که هر کدام از اعداد و حروف لاتین که بر روی لاستیک حک می شوند، دارای معنا و مفهوم خاصی هستند که در ادامۀ پست به برخی از آنها اشاره مختصر خواهیم نمود. خرید لاستیک اپتیما را از این مجموعه انجام دهید زیرا این مجموعه انواع لاستیک اپتیما را با بهترین کیفیت ارائه می کند. 

به عنوان مثال عبارت P185/75R14   82s به صورت مختصر مشخصات فنی و مدل لاستیک پیرلی را معرفی می کند و بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید. حرف لاتین p نشان دهندۀ نوع کاربری تایر (سبک، سنگین، شاسی بلند، سدان و ... )، 185 میزان عرض لاستیک، 75 نسبت ابعاد (عرض به ارتفاع)، R معرف نوع ساختار لاستیک رادیال بودن، 14 قطر، 82 ردۀ بار و s معرف درجه سرعت می باشند. بنابراین با مد نظر قرار دادن مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو، می توانید مناسب ترین لاستیک پیرلی را خریداری نمائید. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از اولین مراکز فروش در حوزۀ لاستیک خودرو در تهران، توانسته اند موفق به راه اندازی وب سایت برای فروش اینترنتی لاستیک گردند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()