پراید جزء یکی از خودروهای پرفروش در بازار ایران محسوب می گردد و به همین دلیل بیشتر تقاضا در بازار، به خرید لاستیک پراید اختصاص داده می شود. به عبارتی مراکز عرضۀ لاستیک، در لیست محصولات خود، اقدام به فروش   لاستیک پراید در برندهای مختلف می نمایند. بدین وسیله با مد نظر قرار دادن یک سری فاکتورهای مهم، راحت تر می توانید نسبت به انتخاب مدل لاستیک پراید تصمیم بگیرید. لاستیک از قطعات مصرفی خودرو به شمار می رود و راننده بایستی هر چند سال یکبار نسبت به تعویض تایرهای قدیمی و فرسودۀ خودرو اقدام نماید. جهت مشاهدۀ مدل های مختلف لاستیک پراید می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

خرید لاستیک تمام فصل پراید

این مجموعۀ معتبر در لیست محصولات خود، قادر به تأمین لاستیک پراید با برندهای خارجی می باشند. بدین وسیله متناسب با مدل اتومبیل پراید، به سهولت می توانید بهترین نوع لاستیک را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. خودروی پراید دارای گیربکس 5 دنده دستی، پیشرانه 4 سیلندری یورو 4 و محور محرک دیفرانسیل جلو می باشد. توسط کمپانی سایپا، این خودرو در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار شده اند. در حال حاضر امکان خرید لاستیک پراید با سایز 165/65R13، 170/60R13 و ... می باشد.

جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی لاستیک های پراید می توانید به مرکز   فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید. قطعاٌ با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات در فروشگاه، راحت تر می توانید اقدام به مقایسۀ محصولات و سپس خرید خود را نهایی نمائید. عوامل مهم و اساسی در انتخاب و خرید لاستیک خودرو، بررسی مشخصات فنی آن محصول می باشد. در این صورت راحت تر می توانید خرید لاستیک پراید را متناسب با مدل اتومبیلتان نهایی نمائید. با توجه به اینکه تایر ارتباط مستقیم خودرو با سطح جاده را بوجود می آورد، بنابراین بایستی در انتخاب مدل لاستیک پراید دقت نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()