خودرو جزء وسایل نقلیه ای است که توسط کمپانی های خودروسازی در مدل های متفاوت طراحی و ساخته می شوند و لاستیک به عنوان یکی از قطعات اصلی اتومبیل محسوب می گردد.  این قطعه به دلیل ساختاری که دارد، دارای قابلیت تعویض می باشد و مالکین خودرو می بایست هر چند وقت یکبار نسبت به تعویض لاستیک های قدیمی اتومبیل خود اقدام نمایند .  فروش اینترنتی لاستیک راهکار مناسبی است که فروشندگان تایر توانسته اند جایگزین خدمات فروش حضوری نمایند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از اولین فروشندگانی است که در راستای رشد فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند موفق به راه اندازی بستر فروش اینترنتی لاستیک در ایران گردند.

فروش اینترنتی لاستیک های داخلی و خارجی

با توجه به گسترش مراکز فروش لاستیک در بازار و همچنین افزایش مشغله های فکری برای عموم افراد، مراجعه به بازار جهت خرید لاستیک، زمان بر است. در همین راستا، با گسترش بستر اینترنت در ایران، شرایط برای ارائه خدمات فروش اینترنتی لاستیک توسعه پیدا کرده است. بدین وسیله مجموعه هایی که در تلاش برای جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش محصولات خود می باشند، تلاش می کنند از خدمات فروش اینترنتی لاستیک بتوانند به بهترین شکل ممکن بهره مند گردند. بدین ترتیب افرادی که تمایل به خرید لاستیک پراید و سایر لاستیک خودرو دارند، دیگر نیاز نیست به بازار مراجعه نموده و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند

از مزایای دیگر ارائه خدمات فروش اینترنتی لاستیک، این است که مشتریان دسترسی راحت تر به کلیۀ محصولات فروشگاه خواهند داشت. بدین وسیله بهتر می توانند انتخاب خود را انجام داده و متناسب با مدل اتومبیل، بهترین نوع و برند لاستیک را با قیمت مناسب، همراه با گارانتی معتبر خریداری نمایند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید مناسب ترین مدل لاستیک سواری، شاسی بلند و باری را خریداری نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()