شرکت نکسن در حوزۀ تولید لاستیک فعالیت می کنند و توانسته اند با مطالعات و تحقیقات فراوان موفق به طراحی و ساخت لاستیک خودرو در مدل های متفاوت گردند. بدین ترتیب سازندگان خودرو در سطح جهان توانسته اند به منظور تأمین تایرهای فابریک محصولات خود، اقدام به خرید لاستیک نکسن نمایند. در فرآیند تولید لاستیک با کیفیت می بایست از مواد اولیۀ مرغوب بهره گرفته شود، ضمن آنکه رعایت یک سری نکات مهم و اصولی نسبت به چنین موضوعاتی ضرورت دارد. لاستیک نکسن و لاستیک دانلوپ را می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک به صورت اورجینال، همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

ارزشمندترین نکات خرید لاستیک نکسن

تنوع مدل های لاستیک نکسن بسیار است و این مسئله باعث می گردد تا افراد به سهولت نتوانند مدل مناسبی را برای اتومبیل خود خریداری نمایند. بدین ترتیب بر اساس مدل خودرو، می توانید بهترین نوع آن را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. فاکتور مهم و اساسی که در زمینۀ انتخاب لاستیک خودرو وجود دارد، بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر می باشد چون نقش پر رنگ در عملکرد اتومبیل خواهد داشت. شرکت نکسن بر اساس استانداردهای بین المللی توانسته اند موفق به طراحی و تولید انواع لاستیک نکسن بر اساس شرایط آب و هوایی گردند. خرید لاستیک دانلوپ را با بهترین قیمت از طریق سایت چرخ و یدک انجام دهید. 

لاستیک چهار فصل، لاستیک زمستانی و لاستیک تابستانی گردند. بدین ترتیب پس از بررسی تمام جوانب، می توانید راحت تر مدل مناسبی از لاستیک های نکسن را انتخاب نمائید. لاستیک نکسن یک برند کره ای است و توسط برخی از مراکز عرضۀ لاستیک های خارجی همچون فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک می توانید به صورت اورجینال خریداری نمائید. با مراجعه به این فروشگاه، بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید دسترسی به کلیۀ محصولات فروشگاه داشته باشید و پس از مقایسۀ قیمت و مشخصات فنی آنها، می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()