رینگ از اجزای اصلی لاستیک محسوب می گردد و طراحان متناسب با مدل های مختلف خودرو، توانسته اند موفق به تولید رینگ اسپرت گردند. در این مقاله به برخی از نکات مثبت و منفی رینگ اسپرت می پردازیم، تا بدین وسیله راحت تر بتوانید، متناسب با موقعیت های مختلف که از خودرو استفاده می نمائید، اقدام به خرید رینگ اسپرت نمائید. اکثر جوانان علاقه مند به خرید رینگ اسپرت هستند چون دارای طراحی خاص بوده و می تواند جلوه ای متفاوت به خودرو ببخشد. رینگ اسپرت از دیگر اقلامی است که می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

خرید رینگ اسپرت برای انواع خودرو

اگر به دنبال خرید رینگ اسپرت هستید، بایستی اطلاعات کافی نسبت به مزایا و معایب آن داشته باشید چون نوع رینگ بر روی سرعت خودرو و کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد. تعویض رینگ های معمولی از تنوع بالایی برخوردار است، این در حالی می باشد که انواع رینگ اسپرت را می توانید برای خودروهای سواری و شاسی بلند مشاهده نمائید. از نکات مثبت استفاده از رینگ اسپرت می توان به راحت چرخیدن فرمان، افزایش قدرت مانور، کاهش خط ترمز و همچنین افزایش سطح تماس لاستیک اشاره نمود.

عمدتاً طراحی و ساخت رینگ اسپرت از جنس آلومینیوم می باشد. به همین دلیل رینگ های اسپرت از وزن کمتر برخوردار است و بسیار سبک می باشد. متناسب با مدل خودرو، راحت تر از گذشته می توانید رینگ اسپرت تهیه نمائید. متناسب با جاده های آسفالت می توانید برای اتومبیل خود، رینگ اسپرت تهیه نمائید. لازم به ذکر است که امکان استفاده از رینگ اسپرت در کلیه اتومبیل ها وجود دارد و باعث ارتقاء عملکرد سیستم ترمز و در نتیجه افزایش سطح تماس چرخ با آسفالت می گردد. جهت مشاهدۀ طرح های متنوع رینگ اسپرت می توانید به مرکز  فروش لاستیک و رینگ چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()