لاستیک کومهو از برندهای مشهور در بازار به شمار می رود که محصول کشور کرۀ جنوبی است. از محصولات شرکت کومهو در صنعت خودروسازی جهان بهره گرفته می شود چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به بهبود عملکرد خودرو کمک می کند. در ایران، لاستیک کومهو مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته می شود چون از برندهای مشهور به شمار می رود که مبتنی بر تکنولوژی روز ساخته می شوند. امکان خرید  لاستیک کومهو در دو نوع رادیال و بایاس برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

سفارش اینترنتی لاستیک کومهو

 چند سال اخیر، اکثر شرکت های خودروسازی در سطح جهان تلاش می کنند محصولات پیشرفته ای را تولید و روانۀ بازار نمایند. لاستیک کومهو را به عنوان تایرهای فابریک نسل جدید خودروها انتخاب می نمایند. هم اکنون از طریق فروشگاه چرخ و یدک می توانید محصولات جدید کمپانی کومهو را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

در ابتدا، خط تولید لاستیک کومهو در شهرهای پیونگتائک، گوکئونگ و گوانگجو راه اندازی شد و در مرکز تحقیق و توسعۀ برند کومهو، توانستند موفق به طراحی و تولید انواع لاستیک رادیال کومهو گردند. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، بایستی مدل لاستیک کومهو را انتخاب نمائید. توجه به این موضوع مهم، ضرورت دارد چون بر اساس فاکتورهای متعددی، طراحی و ساخت لاستیک خودرو صورت می پذیرد. ابعاد و وزن خودرو، مشخصات فنی موتور اتومبیل، شرایط محیطی و نوع جاده برخی از موارد مهم و اساسی هستند که در انتخاب نوع لاستیک کومهو تأثیرگذار می باشند.

کارشناسان ما در مقالات متعددی به تاریخچه شرکت کومهو و ویژگی های لاستیک کومهو پرداخته اند. لذا با مراجعه به آنها، راحت تر از گذشته می توانید انتخاب خود را داشته باشید و از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام به خرید  لاستیک تمام فصل کومهو از نوع رادیال نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()