اولین گام در خرید لاستیک خودرو، بررسی سایز محصولات می باشد. چرا که مبتنی بر مدل های مختلف اتومبیل، بایستی لاستیک با سایزهای مناسب تهیه شود که کاربری مفید داشته باشد. در ادامۀ مقالۀ این هفته تلاش داریم تا شما را با نحوۀ محاسبۀ سایز لاستیک خودرو و به نوعی با شیوۀ اصولی خواندن سایز تایر آشنا سازیم. ساده ترین روش در روند خرید لاستیک، انتخاب بر اساس سایز لاستیک فابریک اتومبیل می باشد. معمولاً بر روی لاستیک های خودرو، یک عبارت از اعداد و حرف لاتین را ملاحظه می نمائید که به عنوان سایز تایر شناخته می شود. فروشگاه چرخ و یدک توانسته اند امکان  خرید لاستیک  را در سایز و برندهای متفاوت ایرانی و خارجی فراهم آورند. این چنین افرادی که خواستار تعویض لاستیک های قدیمی اتومبیل خود می باشند، با اطمینان خاطر می توانند محصول اورجینال تهیه نمایند.

نکات طلایی خرید لاستیک

به عنوان مثال، عبارت P 195 / 55 R 16 87 V به عنوان سایز بر روی لاستیک خودرو درج می شود. هر کدام از اعداد و حروف دارای مفاهیم منحصر به فرد می باشند. حرف P نشان دهندۀ نوع لاستیک، 195 پهنای لاستیک، 55 مفهوم قطر فاق تایر، R نشان دهندۀ نوع ساختار لاستیک، 16 سایز رینگ، 87 حداکثر شاخص بار و V حداکثر شاخص سرعت را نشان می دهند. در نتیجه با مد نظر قرار دادن مدل خودرو، به سهولت می توانید نسبت به انتخاب سایز و خرید لاستیک تصمیم بگیرید. 

بدیهی است، اهمیت دادن به موضوعات مهم این چنینی نقش بسزایی بر روی عملکرد اتومبیل خواهد داشت. خرید لاستیک برای رانندگان حائز اهمیت می باشد و نسبت به گذشته راحت تر می توانید لاستیک خودروهای سبک و سنگین را با برندهای ایرانی و خارجی خریداری نمائید. با مراجعه به مرکز فروش لاستیک چرخ و یدک، جهت خرید لاستیک به صورت اینترنتی می توانید دسترسی بدون محدودیت به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()