رینگ اسپرت از اولین انتخاب جوانان برای اسپرت نمودن اتومبیل به شمار می رود. چرا که انتخاب رینگ اسپرت می تواند جذابیت خاصی به ماشین ببخشد. کمپانی های متعددی در زمینۀ طراحی و تولید رینگ های اسپرت فعالیت می کنند و این چنین توانسته اند مبتنی بر مدل های مختلف خودرو، محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار نمایند. لازم به ذکر است که افزایش سایز رینگ و لاستیک، علاوه بر اینکه جلوۀ خاصی به خودرو می بخشد، بلکه فاکتور مهمی برای افزایش فرمان پذیری اتومبیل می باشد. این فاکتور مهم را می توانید در پیچ های تند ملاحظه نمائید، که تأثیر مثبت در عملکرد اتومبیل شما خواهد داشت. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، انواع رینگ اسپرت لوکس را مبتنی بر طرح رینگ های بی ام و و مرسدس بنز عرضه نموده اند.

خرید رینگ اسپرت طرح خودروهای لوکس

بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی و مدل اتومبیل خود، می توانید نسبت به خرید رینگ اسپرت اقدام نمائید. با انتخاب رینگ اسپرت برای خودروهای سواری و شاسی بلند، می توانید فرمان پذیری و قدرت مانور خودرو را دو چندان نمائید. این نوع رینگ، می تواند باعث افزایش سطح تماس لاستیک با آسفالت گردد. به نحوی باعث کاهش خط ترمز و تسریع سرعت اتومبیل هنگام ترمزگیری های شدید گردد. اگر در پی تعویض رینگ های ساده به رینگ اسپرت هستید، نمی بایست تنها جنبۀ زیبایی و جلوه ای که به اتومبیل می بخشد، توجه داشته باشید، بلکه تأثیر مستقیم بر روی فرمان پذیری خودرو خواهد داشت.

قیمت  فروش لاستیک و رینگ اسپرت بر اساس جنس، برند و طرح آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی و مدل خودرو می توانید نسبت به خرید رینگ اسپرت مدل مرسدس بنز و بی ام و اقدام نمائید. جهت بررسی بیشتر و خرید آنلاین رینگ اسپرت می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()