سایز لاستیک، از جمله نکاتی است که بایستی برای مالکین خودرو حائز اهمیت باشد. همواره هنگام خرید لاستیک پرایدو هر اتومبیل دیگری مشهود می باشد. چرا که تأثیر مستقیم بر روی عملکرد خودروی شما خواهد داشت. با انتخاب لاستیک پراید استاندارد، می توانید ایمنی خود و سرنشینان را تضمین نمائید. از آنجایی که اتومبیل پراید در تیپ های متفاوت ساخته می شوند، سایز لاستیک پراید نیز می تواند تفاوت های جزئی نسبت به یکدیگر داشته باشند. به طور کلی امکان انتخاب و جایگزینی تایرهای پهن تر برای هر کدام از تیپ های متفاوت خودرو فراهم می باشد لیکن ایجاد تغییر در سایز لاستیک پراید به شما توصیه نمی شود. فروشگاه چرخ و یدکبه منظور پاسخگویی به نیاز عموم مشتریان، توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش لاستیک پراید معمولی و هاچ بک گردند.

خرید لاستیک پراید هاچ بک

لازم به ذکر است که در سطح بازار سایزهای متفاوتی از لاستیک پراید عرضه می شوند. در نتیجه شما می بایست متناسب با مشخصات فنی لاستیک های فابریک پراید، مناسب ترین سایز لاستیک را انتخاب نمائید. با توجه به تنوع برند و سایز لاستیک های موجود در بازار، قیمت لاستیک پراید نسبت به یکدیگر متفاوت تعیین می شوند. با توجه به اینکه بسیاری از برندهای خارجی با نوسان قیمت روز ارز، تغییر پیدا می کنند. امروزه پیش از خرید لاستیک پراید می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید. اگر به دنبال تعویض لاستیک های اتومبیلتان هستید، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی این محصول داشته باشید. از دیگر موارد مهم و اساسی که تأثیر مستقیم در خرید لاستیک پراید دارد، ارائه خدمات پس از فروش است. با این تفاسیر، متناسب با تیپ های متفاوت پراید، می توانید از طریق مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، مناسب ترین سایز لاستیک پراید را خریداری نمائید.

    فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()