خودرو از جمله وسایل نقلیه ای است که کاربرد آن را در سطح جهان می توانید مشاهده نمائید. تایرهای خودرو هر چند وقت یکبار بایستی با لاستیک های نو تعویض گردد چون ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد و بدین ترتیب بیشتر در معرض آسیب دیدگی و فرسایش قرار گرفته می شوند. به دلیل تنوع برند و مدل های تایر در بازار، فروش اینترنتی لاستیک به افراد فرصت بهترین برای خرید این محصول می دهد. همانطور که می دانید استفاده از لاستیک با کیفیت می تواند به شما کمک کند که یک رانندگی خوب و با کیفیتی را تجربه کنید.فاکتور های متعددی در زمینۀ انتخاب لاستیک وجود دارد که شما با کسب اگاهی کافی نسبت به آنها ، راحت قادر به خرید لاستیک خودرو خواهید بود .

جهت بهره مندی از خدمات  فروش اینترنتی لاستیک می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعه مفتخر است که در حوزۀ تأمین و فروش لاستیک، توانسته اند موفق به عرضۀ محصولات اورجینال و با کیفیت گردند.

فروش اینترنتی لاستیک سواری

با توجه به فاکتورهایی که در انتخاب تایر تأثیر گذار می باشند، فروش اینترنتی لاستیک، بدون محدودیت زمانی و مکانی به شما اجازۀ بررسی و مقایسۀ کلی محصولات موجود در فروشگاه را می دهد. بدین ترتیب با حداقل اشتباه، قادر به انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل های سبک و یا سنگین خواهید بود. ضمن آنکه امکان مشاورۀ رایگان، به صورت آنلاین برای شما فراهم می باشد. از عوامل مهمی که زمان خرید تایرهای جدید بایستی از سوی شما مورد توجه قرار گرفته شود، اهمیت دادن به نوع کاربرد خودرو و شرایط محیطی است. لازم به ذکر است که هنگام خرید تنها یک لاستیک، بایستی از نظر برند و مدل، با سایر تایرهای فابریک اتومبیل یکسان در نظر گرفته شود.

جهت بررسی بیشتر و سفارش خرید لاستیک می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید که امکان فروش اینترنتی لاستیک با برندهای خارجی و ایرانی را فراهم نموده است.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()