مقالۀ این هفته را به معرفی شرکت پیرلی اختصاص داده ایم، تا بدین وسیله افرادی که خواستار خرید لاستیک پیرلی می باشند، اطلاعات اولیه نسبت به اعتبار این کمپانی معتبر داشته باشند. فعالیت کمپانی پیرلی در سال 1872 به وسیلۀ جیوانی باتیستا پیرلی در شهر میلان ایتالیا آغاز شد. تأسیسات این کمپانی معتبر به نحوی است که محصولات با کیفیت تولید و روانۀ بازار جهانی می نماید. به دلیل افزایش حجم تقاضا برای خرید   لاستیک پیرلی ، این کمپانی معتبر اقدام به راه اندازی کارخانجات خود در سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی نمود. این چنین توانستند روز به روز بر میزان تولیدات خود افزوده و موفق به توزیع انواع لاستیک پیرلی گردند. فروشگاه چرخ و یدک سال های متوالی در حوزۀ فروش لاستیک خودرو مانند لاستیک اسپورتیج ، توانسته اند امکان خرید لاستیک رادیال پیرلی را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

ویژگی و مشخصه بارز لاستیک پیرلی

اگر به دنبال تأمین لاستیک پیرلی برای اتومبیل های سواری، شاسی بلند و غیره هستید، می توانید به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید که محصولات اورجینال تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند. از این مسئله بگذریم، در ادامۀ پست شما را با برخی از نکات مهم در زمینۀ چگونگی انتخاب لاستیک پیرلی آشنا می سازیم. لازم به ذکر است که در انتخاب لاستیک پیرلی استاندارد برای اتومبیلتان، بایستی دقت کافی نسبت به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر داشته باشید. فروش لاستیک اسپورتیج توسط این مجموعه با بهترین قیمت ارائه می شود. 

به نحوی، آگاهی کافی نسبت به مفاهیم اعداد و حروف لاتین که به عنوان سایز بر روی لاستیک پیرلی درج می شوند، داشته باشید. چرا که مبتنی بر مدل خودرو و نوع جاده، شما می بایست سایز مناسبی از لاستیک پیرلی را انتخاب نمائید. به دلیل گستردگی مبحث و آشنایی بیشتر با چگونگی خوانش مشخصات فنی لاستیک های پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()