لاستیک دانلوپ یک برند شناخته شده در جهان محسوب می گردد و در ایران نیز بسیاری از افراد طرفدار خرید این محصول برای اتومبیلشان هستند. کمپانی دانلوپ از اولین شرکت هایی است که توانست در صنعت تولید لاستیک تحول ایجاد نماید و در لیست محصولات خود، موفق به تولید انواع لاستیک معمولی و مسابقه برای اتومبیل رانی و موتورسواری گردند.

همواره شرکت دانلوپ به عنوان یکی از حامیان بزرگ در عرصۀ تأمین لاستیک های مسابقات فرمول یک، رالی و موتورسواری در جهان معرفی می شود. اگر به دنبال خرید لاستیک دانلوپ هستید، بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید چون این برند وارداتی ممکن است توسط افراد کلاهبردار به صورت تقلبی و بی کیفیت به فروش برسد. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در حوزۀ فروش لاستیک های برند خارجی، توانسته اند امکان خرید لاستیک دانلوپ اورجینال را همراه با گارانتی معتبر برای مشتریان فراهم آورند.

خرید لاستیک دانلوپ با سطح چسبندگی بالا

از ویژگی های منحصر به فرد لاستیک دانلوپ می توان به سطح چسبندگی بالای آن با جاده های آسفالت اشاره نمود و راننده از نظر امنیت اتومبیل، خیالش راحت می باشد. یکی از عوامل مهم که باعث افزایش هزینه های جانبی خودرو می شود، استهلاک لاستیک های اتومبیل است. به دلیل کیفیت بالای محصولات این شرکت، میزان استهلاک لاستیک های دانلوپ بسیار اندک است و در کوتاه مدت نیاز به تعویض لاستیک ندارید. از دیگر مزیت های لاستیک دانلوپ می توان به عدم انتقال سر و صدا به اتاق راننده اشاره نمود و بدین ترتیب امکان رانندگی ایمن و بدون خطر را برای افراد فراهم می آورد. هم اکنون جهت اطلاع از بروزترین قیمت لاستیک دانلوپ و سفارش آنلاین این محصول پرفروش می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که متناسب با نیاز تمامی مصرف کنندگان، امکان  خرید لاستیک پیرلی و لاستیک دانلوپ رادیال اورجینال را فراهم نموده اند.

 

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()