در این مقاله شما را با ویژی های لاستیک نانکن تایوان آشنا می سازیم چون یکی از برندهای معتبر و پرفروش بازار به شمار می رود. این مدل تایر با عنوان رسمی لاستیک نانکنگ در جهان شناخته می شود و افتتاح کمپانی نانکنگ در سال 1959 صورت گرفت و از جمله قدیمی ترین تولید کنندگان لاستیک در کشور تایوان به شمار می رود. در ابتدا، این کمپانی اقدام به تولید محصولات مورد نیاز کشور خود نمود و سپس با گسترش فعالیت کمپانی، توانستند موفق به عرضۀ انواع   لاستیک نانکن تایوان به سایر کشورها گردند. فروش لاستیک نانکن تایوان در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد چون مبتنی بر تولیدات جدید شرکت های خودروسازی، بایستی تناسب داشته باشد. کمپانی نانکن معتبر در گذر زمان توانسته است، پیشرفت چشم گیری داشته باشد و طی سال های متوالی موفق به أخذ گواهی ایزو گردند. این چنین تنوع مدل های لاستیک نانکن تایوان در سطح بازار افزایش گردد. فروشگاه تایر ایرانیان متناسب با فعالیتی که در حوزۀ فروش لاستیک های خارجی دارند، توانسته اند امکان خرید لاستیک نانکن تایوان و لاستیک پیرلی اصل را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

سفارش اینترنتی لاستیک نانکن تایوان

لاستیک نانکن تایوان یکی دیگر از محبوب ترین تایرهای موجود در بازار ایران به شمار می ورد و علاقه مندان زیادی دارد لیکن به خاطر میانگین قیمت نسبتاً بالایی که از آن برخوردار است، مورد استقبال برخی از افراد قرار گرفته می شود. عملکرد بالا و طراحی خاصی که مدل های مختلف لاستیک نانکن تایوان دارند، امکان رانندگی راحت و بی دغدغه ای را برای افراد فراهم می آورد. علاوه بر آنکه دارای سطح چسبندگی بالایی هستند و متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف می توانید مناسب ترین مدل لاستیک نانکن تایوان را خریداری نمائید.

جهت سفارش خرید لاستیک پیرلی و لاستیک های نانکن تایوان با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()