انتخاب رینگ اسپرت، تنها به دلیل ویژگی های ظاهری آن نمی باشد بلکه بسیاری از افراد به دلیل تأثیرات قابل توجهی که برای اتومبیل دارد، این انتخاب را انجام می دهند. در نتیجه متناسب با مشخصات فنی اتومبیل، می توانید مناسب ترین مدل رینگ اسپرت را برای اتومبیل سواری خود خریداری نمائید. در ادامۀ مقاله شما را برخی از نکات خرید رینگ اسپرت آشنا می سازیم، تا بدین وسیله راحت تر بتوانید انتخاب خود را داشته باشید. مهمترین فاکتوری که در طراحی رینگ اسپرت اصل در نظر گرفته می شود، استفاده از متریال درجه یک همچون آلومینیوم است که باعث وزن سبک رینگ می گردد.

چگونگی نصب رینگ اسپرت

نحوۀ اتصالاتی که برای رینگ خودرو در نظر گرفته می شود، نقش بسزایی بر روی عملکرد اتومبیل خواهد داشت. هنگامی که تمایل به نصب رینگ اسپرت برای اتومبیل دارید، بایستی نوع جاده و مدل اتومبیل را مد نظر قرار دهید. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از تأمین کنندگان قطعات خودرو، همچون لاستیک، توانسته اند موفق به فروش انواع رینگ اسپرت گردند.

نحوۀ قرارگیری رینگ اسپرت بدین شکل است که با استفاده از پیچ های مخصوص بر روی توپی چرخ متصل می شود. بدین وسیله پیش از استفاده از رینگ، بایستی نسبت به بالانس بودن خودرو مطمئن شد چون بی توجهی نسبت به این موضوع مهم، می تواند باعث انتقال لرزش به اتاق داخل خودرو گردد. با بکارگیری رینگ اسپرت برای اتومبیل، می توانید راحت تر کنترل و فرمان پذیری خودرو را داشته باشید. از جمله انواع رینگ اسپرت می توان به رینگ هایی با آلیاژ آلومینیوم با منیزیم اشاره نمود. هر چه وزن رینگ اسپرت کمتر باشد، بدیهی است فرمان اتومبیل را در سرعت های بالا و پیچ های شدید کنترل نمود. در صورت تمایل به خرید و استعلام بروزترین قیمت  خرید لاستیک و رینگ اسپرت می توان به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک  مراجعه نمود.

برخی از افراد تصور بر این دارند که رینگ، تنها جنبۀ ظاهری دارد ولی این چنین نیست. رینگ یکی از اجزای اصلی لاستیک محسوب می گردد و ارتباط مستقیم بر روی کیفیت رانندگی دارد. در این مقاله به صورت مختصر به معرفی رینگ اسپرت می پردازیم و اینکه در چه مواقعی، رانندگان اتومبیل خود را به این نوع رینگ تجهیز می کنند. جهت تولید رینگ اسپرت از آلیاژ آلومینیوم با منیزیم استفاده می شود. در این صورت، میزان وزن رینگ اسپرت نسبت به رینگ های معمولی سبک تر است و با طراحی خاصۀ توانسته اند زیبایی فوق العاده جذاب به این محصول ببخشند. جهت خرید رینگ اسپرت می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر متناسب با امکاناتی که فراهم نموده اند، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع رینگ اسپرت در طرح های متفاوت گردند.

خرید بهترین رینگ اسپرت

اکثر اوقات، انتخاب و خرید رینگ اسپرت برای خودروهای مسابقه می باشد ولی در سطح شهر، برخی از جوانان به دلیل جلوۀ زیبایی که چنین رینگ هایی برای اتومبیل بوجود می آورد، مشتاق خرید رینگ اسپرت هستند. البته بایستی نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشند، که انتخاب نادرست رینگ، می تواند به دیگر قسمت های مرتبط به چرخ صدمه وارد کند. هنگام انتخاب سایز رینگ لاستیک، می توانید از طریق راهنمای خودرو و یا مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک استفاده نمائید. هنگام خرید رینگ، بایستی سایز لاستیک را در نظر بگیرید و تنها مبتنی بر آن می توانید انتخاب خود را انجام دهید. قیمت رینگ اسپرت بر اساس نوع آلیاژ به کار رفته، برند و همچنین سایز آن تعیین می گردد. معمولاً سایز رینگ اسپرت بستگی به ابعاد رینگ استاندارد و فابریک اتومبیل دارد و تنها به زیبایی آن نبایستی توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که انتخاب اشتباهی و نادرست رینگ اسپرت، می تواند کیلومتر خودرو را دچار خطا کند. جهت تأمین رینگ اسپرت با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()