لاستیک پیرلی از دیگر برندهای معروف و شناخته شده در صنعت لاستیک سازی محسوب می گردد و هم اکنون می توانید از طریق مراکز فروش لاستیک خودرو، این محصول را خریداری نمائید. البته جهت اطمینان از اورجینال بودن لاستیک پیرلی بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمائید. کمپانی پیرلی دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید لاستیک می باشند و توانسته اند در طول فعالیت حرفه ای خود، محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. همواره به عنوان یکی از اسپانسرهای بزرگ در حوزۀ برگزاری مسابقات فرمول یک، رالی، موتورسواری و ... می باشند. در همین راستا، فروش لاستیک پیرلی برای عموم افراد آشنا می باشد. هم اکنون از طریق فروشگاه چرخ و یدک، با اطمینان خاطر می توانید نسبت به خرید لاستیک پیرلی اصل اقدام نمائید.

مهمترین نکات خرید لاستیک پیرلی

با توجه به گستردگی فعالیت کمپانی پیرلی، این شرکت اقدام به راه اندازی کارخانجات تولیدی خود در سایر کشورهای اروپایی نمود. این چنین ممکن است با فروش لاستیک پیرلی آلمان و تولیدات دیگر کشورها رو به رو شوید. در همین راستا، اصل بودن لاستیک پیرلی برای خریدار حائز اهمیت است. در زمان انتخاب لاستیک پیرلی، ممکن است با تنوع سایز و مدل آشنا شوید. در صورت عدم آگاهی، توصیه بر این داریم که با افراد خبره در این حوزه مشورت نمائید چون شاخص های مهمی همچون نوع کاربری خودرو، شرایط محیطی و نوع ساختار و تکنولوژی لاستیک باعث گردیده تا مدل های متنوعی از لاستیک پیرلی تولید و روانۀ بازار گردند.

از دسته بندی اصلی لاستیک پیرلی می توان به لاستیک های رادیال، بایاس مورب، بایاس کمربندی و ران فلت اشاره نمود. البته طراحی لاستیک پیرلی بر اساس نوع کاربرد با دسته بندی لاستیک های معمولی ، آفرود و هم جا رو رو به رو خواهید شد. جهت بررسی بیشتر و در نهایت سفارش اینترنتی لاستیک پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

کمپانی پیرلی از جمله شرکت های بزرگ در صنعت لاستیک سازی به شمار می رود که در سطح جهانی شناخته شده است. در همین راستا، در ایران نیز شاهد فروش لاستیک پیرلی در سایز و مدل های متفاوت هستیم. در نتیجه متناسب با مدل خودرو و شرایطی که از آن استفاده می نمائید، می توانید نسبت به انتخاب سایز لاستیک پیرلی اقدام نمائید. اگر علاقه مند به خرید لاستیک پیرلی هستید، بایستی نگاهی دقیق بر مشخصات فنی مندرج بر روی تایرها داشته باشید. در چنین مواقعی با اطمینان خاطر می توانید مناسب ترین مدل لاستیک را انتخاب نمائید. فروشگاه چرخ و یدک، پس از بررسی نیاز بازار، در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به فروش لاستیک پیرلی در سایزهای متفاوت گردند.

آشنایی با انواع لاستیک پیرلی

از دسته بندی های اصلی لاستیک پیرلی می توان به لاستیک های رادیال، لاستیک بایاس و لاستیک ران فلت اشاره نمود. البته فروش لاستیک پیرلی بر اساس نوع کاربرد در دسته بندی متفاوت منجمله لاستیک ساده، لاستیک آفرود و لاستیک همه جا رو صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با محیط هایی که قصد استفاده از اتومبیل شخصی خود را دارید، در انتخاب مدل لاستیک پیرلی دقت فرمائید.

لازم به ذکر است که کمپانی پیرلی با ملاک قرار دادن شرایط آب و هوایی توانسته اند موفق به تولید لاستیک پیرلی در دسته بندی های اصلی منجمله لاستیک زمستانه، لاستیک تابستانه و لاستیک چهار فصل گردند. در نتیجه متناسب با محیط های مختلف، می توان کاربردی ترین نوع لاستیک پیرلی را خریداری نمائید. عمدتاً اکثر افراد خواستار خرید لاستیک تمام فصل پیرلی هستند چون صرفۀ اقتصادی برای خریدار خواهد داشت. با توجه به مطالب مذکور، قیمت لاستیک پیرلی بر اساس مشخصات فنی، تکنولوژی ساخت و سال تولید آن تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و استعلام قیمت روز لاستیک پیرلی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()