خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده است که لاستیک نقش پر رنگ در عملکرد این دستگاه دارد. با توجه به ارتباط مستقیمی که لاستیک با سطح جاده دارد، بیشتر در معرض اصطکاک قرار گرفته می شود و دچار فرسودگی می گردد و در نهایت شاهد پنچری لاستیک خواهیم بود. در همین راستا، هر چند سال یکبار، با مد نظر قرار دادن یک سری شرایط، بایستی نسبت به تعویض لاستیک های قدیمی خودرو اقدام نمائید. در صورت سهل انگاری نسبت به چنین موضوع مهمی، می تواند عواقب ناخوشایند برای راننده و سرنشینان آن داشته باشد. جهت راهنمایی بیشتر جهت خرید لاستیک  می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نمائید.

شاخص های مهم در انتخاب لاستیک خودرو

شرکت های لاستیک سازی بر اساس یک سری فاکتورهای مشخص و معین اقدام به تولید و عرضۀ تایر در برندهای مختلف نموده اند. وزن و ابعاد خودرو، حداکثر سرعت اتومبیل، مشخصات فنی موتور خودرو، نوع جاده، شرایط محیطی و ... از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید لاستیک خودرو بایستی در نظر گرفته شوند. حداکثر سرعت و بار مجاز، توان حرارتی لاستیک در برابر گرما و سرما نیز از دیگر موارد مهمی هستند که هنگام تولید لاستیک توسط تولید کنندگان در نظر گرفته می شوند.

بدیهی است، هر چه میزان لایۀ خارجی لاستیک از بین برود و دیگر شیار و طرح گل اولیۀ خود را نداشته باشد، خودرو دیگر شرایط مناسب برای ترمزگیری و توقف بر روی جاده های خیس و لغزنده را نخواهد داشت و می تواند منجر به تصادف شخص گردد. قیمت  فروش لاستیک مبتنی بر فاکتورهایی همچون شمخصات فنی و برند آن تعیین می گردد. البته نکات دیگری در زمینۀ خرید لاستیک اصل وجود دارد که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، با کارشناسان فروش مشورت نموده و سپس به صورت آنلاین، همراه با گارانتی معتبر شرکتی سفارش خود را ثبت نمائید. 

 

لاستیک از قسمت های مهم و کاربردی اتومبیل محسوب می گردد و عامل اصلی حرکت خودرو می باشد. در نتیجه انتخاب نوع لاستیک برای رانندگان حائز اهمیت می باشد. رانندگان همواره در زمان تعویض لاستیک خودرو، دچار سردرگمی می شوند چون با تنوع مدل و سایز لاستیک خودرو در بازار رو به رو می گردند. بدین ترتیب بر این موضوع مهم تأکید داریم که تمام جوانب کار را سنجیده و در نهایت مبتنی بر مدل خودرو، بهترین نوع لاستیک رادیال را انتخاب نموده و خریداری نمایند. جهت خرید لاستیک می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر بر روی فروش لاستیک خودروهای سبک و سنگین متمرکز هستند و این چنین توانسته اند مبتنی بر نیاز بازار، معتبرترین برندهای لاستیک خودرو را عرضه نمایند.

معروف ترین برندهای لاستیک خودرو

از آنجایی که دارندگان خودرو، هر چند سال یکبار بایستی به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی باشند، این مقالۀ کوتاه را به این موضوع مهم اختصاص داده ایم. بدین وسیله متناسب با مدل اتومبیل، بایستی مناسب ترین سایز لاستیک را انتخاب نمائید. این در حالی است که بایستی سایز رینگ خودرو، شرایط محیطی، نوع جاده و حداکثر توان موتور اتومبیل را هنگام خرید لاستیک خودرو در نظر بگیرید.

قیمت لاستیک به عوامل متعددی وابسته است که می توان به سایز، سال تولید، برند و نرخ روز ارز برای لاستیک های خارجی اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با اتومبیل های مختلف می توانید بهترین تایر را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. در این بخش از مقاله، قصد داریم به معرفی برخی از برندهای پرفروش لاستیک خارجی خودرو بپردازیم که عبارتند از لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک نانکن، لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی، لاستیک کنیتننتال، لاستیک دانلوپ، لاستیک بریجستون، لاستیک تری انگل و ... اشاره نمود. این در حالی است که لاستیک بارز، لاستیک یزد تایر، لاستیک کویر تایر، لاستیک ایران تایر و ... برخی از رایج ترین تایرهای ایرانی به شمار می روند. جهت خرید لاستیک با برندهای خارجی و ایرانی می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()