پراید از جمله خودروهایی است که دارای سدان کامپکت می باشد و توسط کمپانی سایپا در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار می گردد. در نتیجه هنگام خرید لاستیک پراید بایستی مدل اتومبیل و سایز رینگ خودرو را مد نظر داشته باشید. تولید اتومبیل پراید از سال 1372 در ایران با سدان معمولی و هاچ بک با عناوین مدل صبا و نسیم آغاز شد. این مدل اتومبیل هنگامی که توسط شرکت فورد فستیوا تولید می شد، به دلیل داشتن حداقل ایمنی، نتوانست مجوز صادرات به آمریکا و اروپا را دریافت کند. این چنین تولید خودروی پراید در ایران با قیمت ارزان ساخته شد و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته و خرید لاستیک پراید بیش از سایر خودروها در سطح بازار تقاضا می شود. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به فروش لاستیک پراید در برندهای متفاوت گردند.

رایج ترین سایزهای لاستیک پراید

این چنین مبتنی بر مدل اتومبیل، می توانید مناسب ترین سایز لاستیک پراید را خریداری نمائید. از جمله رایج ترین مدل های پراید موجود در بازار می توان به پراید هاچ بک 111، مدل 132، 131 و مدل لیفت بک 141 و وانت 151 اشاره نمود. عمدتاً برخی از سایزهای لاستیک پراید را می توان برای چندتا از مدل های پراید استفاده نمود. از پرفروش ترین سایزهای لاستیک پراید می توان به 175/60R13و 165/65R13 اشاره نمود.

فاکتورهای مهمی منجمله سایز رینگ، پهنای لاستیک، نوع ساختار لاستیک، شرایط محیطی، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، سال تولید و شاخص های حداکثر سرعت و بار مجاز در انتخاب مدل لاستیک پراید و هر اتومبیل دیگری تأثیرگذار می باشند. در نتیجه جهت بررسی بیشتر و مشاهدۀ مدل های متنوعی از لاستیک پراید و سفارش اینترنتی لاستیک خودرو می توانید به مرکز  فروش لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید. در این صورت، از میان محصولات موجود، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

لاستیک پراید در بازار کنونی بیشتر درخواست می شود چون بسیاری از افراد مالک اتومبیل پراید در تیپ های متفاوت هستند. از جمله تیپ های رایج اتومبیل پراید می توان به مدل های 131، 111، 141، 151 و 132 اشاره نمود. بنابراین افرادی که در صدد برای تعویض لاستیک های قدیمی اتومبیل خود هستند، بایستی مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک پراید را بررسی نمایند. سپس با آسودگی خاطر، قادر به انتخاب و خرید لاستیک پراید خواهند بود. معمولاً در کاتالوگ هر اتومبیلی، مشخصات فنی تایر  مناسب برای خودرو به صورت اختصاصی تعیین می گردد. معمولاً سایز لاستیک فابریک پراید عبارتند از 175/60R13 و 165/65R13 می باشند. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که توانسته اند با سرمایه گذاری مناسب، موفق به واردات و فروش لاستیک خودرو در داخل کشور گردند. این چنین در لیست محصولات خود، امکان خرید لاستیک پراید را فراهم سازند.

عوامل تعیین قیمت لاستیک پراید

دلایل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا افراد به دنبال تعویض لاستیک های خودرو باشد. فرسایش بیش از اندازه لایۀ خارجی لاستیک و تصادف از جمله مواردی هستند که باعث گردیده تا رانندگان اقدام به تعویض تایرهای آسیب دیده پراید نمایند. فروش لاستیک پراید در سطح بازار رایج تر است چون تعداد قابل توجهی از این خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. با مد نظر قرار دادن تمام جوانب کار، راحت تر می توانید نسبت به خرید لاستیک استاندارد برای پراید اقدام نمائید.

قیمت لاستیک پراید بر اساس برند و سال تولید تایر تعیین می گردد. هم اکنون امکان خرید لاستیک پراید با برندهای ایرانی و خارجی همچون کویر تایر، البرز، ایران تایر، کومهو، هانکوک، دانلوپ و ... فراهم می باشد. جهت بررسی بیشتر و مقایسۀ انواع لاستیک پراید می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. توسط چنین فروشگاه هایی، بدون محدودیت زمانی و مکانی، قادر به انتخاب مناسب ترین لاستیک پراید، همراه با گارانتی معتبر خواهید بود.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()