خودروی سورنتو از جمله محصولات شرکت کیا موتورز محسوب می گردد که در دسته بندی اتومبیل شاسی بلند فول سایز با امکانات پیشرفته قرار گرفته می شود. در نتیجه شرکت سازنده،  لاستیک سورنتو  را به نحوی انتخاب نموده است که قابلیت پشتیبانی از حداکثر سرعت خودرو و وزن خودرو را داشته باشد. اگر اطلاعات مکفی در خصوص چگونگی انتخاب و خرید لاستیک سورنتو ندارید، می توانید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. در این صورت با اطمینان خاطر، می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک، بهترین مدل لاستیک سورنتو را انتخاب نمائید.

خرید لاستیک سورنتو با برندهای معتبر خارجی و ایرانی

رونمایی خودروی کیا سورنتو در سال 2014، در نمایشگاه خودروی پاریس صورت گرفته است و با پیشرفت فناوری، شرکت سازندۀ این خودرو، توانست با ارتقاء امکانات و آپشن های آن، موفق به تولید محصولات پیشرفته تر گردند. بدین ترتیب مدل های متفاوتی از کیا سورنتو در بازار  جهانی و همچنین ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند . در نتیجۀ این اتفاق ، هنگام انتخاب و  خرید لاستیک سوناتا و لاستیک سورنتو بایستی به بررسی مشخصات فنی تایر فابریک خودروی سورنتو بپردازید.

در این صورت، متناسب با سایز رینگ اتومبیل سورنتو، می توانید بهترین انتخاب سایز لاستیک سورنتو را داشته باشید. این خودرو با رینگ های سایز 17، 18 و 19 به بازار عرضه شده است. در نتیجه هنگام خرید لاستیک سورنتو می توانید از میان برندهای رایج در بازار، بهترین انتخاب خود را داشته باشید. از رایج ترین سایزهای لاستیک سورنتو می توان 235/65R17، 245/65R17، 235/60R18، 245/60R18، 235/55R19 و ... اشاره نمود. از جمله برندهای پرفروش بازار که می توانید لاستیک سورنتو و لاستیک سوناتا را انتخاب نمائید، عبارتند از : لاستیک کومهو، لاستیک نکسن، لاستیک هانکوک، لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی، لاستیک بارز و ... می باشند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر، بررسی و مقایسۀ برندهای مختلف تایر خودرو، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و سپس به صورت آنلاین سفارش دهید.

لاستیک سورنتو را می توانید در برند و سایزهای متفاوت خریداری نمائید چون اتومبیل سورنتو با تیپ و سایز رینگ متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. خودروی سورنتو در سبک اتومبیل های شاسی بلند کراس اوور ساخته شده است. در نتیجه انتخاب لاستیک از دسته بندی تایرهای سایز بزرگ می باشد که شرکت خودروسازی کیا موتور، توانسته اند با تولید این خودرو در تیپ های متفاوت، سایز لاستیک سورنتو را تغییر دهند که بر اساس سایز رینگ انجام می پذیرد. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در زمینۀ فروش لاستیک خودرو، توانسته اند امکان خرید لاستیک سورنتو را منطبق بر مشخصات فنی تایرهای فابریک خودرو فراهم آورند.

پرفروش ترین سایز لاستیک سورنتو

این چنین متناسب با مدل خودروی سورنتو، بایستی با مد نظر قرار دادن مشخصات فنی لاستیک های فابریک سورنتو، بهترین انتخاب خود را داشته باشید. مبتنی بر سال های متفاوت که اتومبیل سورنتو توسط کمپانی کیا موتورز تولید و روانۀ بازار شده است، رینگ هایی با سایز متفاوت در نظر گرفتند. در نتیجه متناسب با رینگ هایی با سایز 17، 18 و 19 بایستی انتخاب سایز لاستیک سورنتو را انجام دهید. ضمن آنکه شرایط محیطی و همچنین نوع جاده نیز بر روی انتخاب مدل لاستیک سورنتو تأثیرگذار می باشد.

بنابراین هنگام خرید لاستیک سورنتو بایستی اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی خودرو و همچنین مشخصات تایرهای فابریک سورنتو داشته باشید. از جمله رایج ترین سایزهای لاستیک سورنتو می توان به 245/65R17، 235/60R18، 235/55R19 و ... اشاره نمود. انتخاب این سایز از لاستیک خودرو را می توانید از میان برندهای معتبر خارجی و ایرانی منجمله لاستیک پیرلی، لاستیک دانلوپ، لاستیک میشلن، لاستیک بریجستون، لاستیک یوکوهاما، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک بارز، لاستیک کویر تایر و ... انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدۀ مشخصات فنی لاستیک های سورنتو و مقایسۀ محصولات موجود می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()